236 – چگونه توانستم جلوی معضل تعطیلات زود هنگام را در نیمه دوم اسفند(تعطیلات نوروزی ) را بگیرم ؟

236 – چگونه توانستم جلوی معضل تعطیلات زود هنگام  را در نیمه دوم اسفند(تعطیلات نوروزی ) را بگیرم ؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 477 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 2 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه توانستم جلوی معضل تعطیلات زود هنگام را در نیمه دوم اسفند(تعطیلات نوروزی ) را بگیرم ؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم جلوی معضل تعطیلات زود هنگام را در نیمه دوم اسفند(تعطیلات نوروزی ) را بگیرم ؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و پنج صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست:

چکیده 7

مقدمه. 8

بیان مسئله. 9

توصیف وضع موجود. 11

اهمیت موضوع : 11

گرد آوری شواهد یک…. 13

شاخص های کمی وضعیت موجود. 13

جمع آوری اطلاعات برای ارائه ی راه حل ها 14

خلاصه یافته‌های اولیه. 15

راه حل های پیشنهادی.. 17

راه حل های انتخابی و قابل اجرا 19

گرد آوری شواهد دو 19

نتایج و ارزیابی پژوهش…. 20

باز ساخت یا بهسازی عمل.. 21

نگاهی درباره نظام زمانی تحصیلات و تعطیلات مدارس…. 21

نتیجه گیری.. 25

منابع و مآخذ. 27

چکیده

در کشور ما از سال‌های دور بنا بر تمدن کهن عید باستانی نوروز جشن گرفته می‌‌شود و تا روز سیزدهم این جشن ادامه دارد و طبیعتاً برای این مراسم طولانی از حدود اواخر بهمن ماه فضای جامعه متحول می‌شود و اکثر کارها و مسایل روزمره تحت‌الشعاع آمدن بهار قرار می‌گیرد و کارهای اقتصادی از روال خود خارج می‌شود، حال و هوای عید در دانش‌آموزان اثر می‌گذارد و آن ها هم خود را برای این مراسم طولانی مدت آماده می‌کند.درست از همین زمان نحوه آموزش و تدریس دبیر نیز به ناچار تغییر می‌کند.

دانش‌آموزان خوشحال از حلول سال جدید به استقبال آن می‌شتابند اما کار تنها به استقبال ختم نمی‌‌شود بلکه تعطیلات توسط جمعی از دوستان بدرقه نیز می‌شود و آمارها نشان می‌دهند بیشترین غایبین متعلق به روزهای آغازین و واپسین سال است که در بسیاری از مواقع به علت کثرت غایبین کلاس درس را به تعطیلی می‌کشانند…بنا بر این معضل تعطیلات و به چالش کشیده شدن آموزشگاه و فضای آموزشی بوجود می آید.

به نظر بنده در کشوری که مزین به نام اسلام است بهتر است که مروری بر آثار تعطیلات طولانی بر آموزش داشته باشیم اگر تعطیلات کم بود و یا حداقل پایان سال تحصیلی با امتحانات جدی ختم می‌شد شاید عادت خواب و استراحت دانش آموزان بهم نمی‌ریخت و تحمل کلاس برای آن ها اینقدر مشکل نبود و اینهمه بی‌انگیزه در کلاس حاضر نمی‌شد. بجاست مسئولین محترم چاره‌ای بر این معضل آموزشی بیاندیشند که چگونه می‌توان تعطیلات نوروزی و همچنین تعطیلات زود هنگام و خود سرانه مدارس را کاهش داد.

اینجانب … شهرستان … بنا بر تجربه ای که از سال های قبل داشتم تصمیم گرفتم معضل تعطیلات زود هنگام …را حل نموده و گامی نو در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین بردارم.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید