334 – چگونه توانستم اختلال یادگیری مهدی را در املا بهبود بخشم ؟

334 – چگونه توانستم اختلال یادگیری مهدی را در املا بهبود بخشم ؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 1822 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 12 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 12 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چگونه توانستم اختلال یادگیری مهدی را در املا بهبود بخشم ؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم اختلال یادگیری مهدی را در املا بهبود بخشم ؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و چهار صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده: 1

نکات کلیدی : 1

مقدمه. 2

اهمیت موضوع. 2

اهمیت و ضرورت حل مشکل: 3

توصیف وضعیت موجود. 4

گردآوری اطلاعات برای تعیین وضعیت موجود (شواهد نوع اول): 4

الف – مشاهده  : 4

ب – مصاحبه با مادر دانش آموز 5

ج- مصاحبه. 5

د – بررسی سوابق تحصیلی.. 5

ه-  استفاده از نظرات همکاران.. 5

و )پیشینه تحقیق.. 5

الف) مبانی نظری: 6

ب) پیشینه‌ی عملی: 8

تجزیه و تحلیل.. 9

ارائه راهکارهای موقتی : 9

یافتن راه حل مناسب… 11

اجرای راه حل های انتخاب شده 11

ارزیابی نتایج بدست آمده 15

گرد آوری شواهد 2 واکنش نسبت به راه حل جدید. 15

ارزیابی نتایج: 16

نتیجه‌گیری.. 16

ارائه پیشنهادات… 18

پیشنهاد به همکاران: 18

پیشنهاد به اولیا: 18

پیشنهاد به مدیرمدرسه: 19

فهرست منابع: 19

چکیده:

یکی از مهم ترین مشکلات دانش آموزان در مقطع ابتدایی درس املاء می باشد . املاء نوعی نوشتن است.  .یکی از مشکلاتی که یکی دانش آموزان من در پایه …….. با آن مواجه بود مشکل املا بود . در این تحقیق برای رفع مشکل املای دانش آموزی به نام مهدی  سعی کردم راهکارهایی پیدا کنم ویادگیری او را در درس املاء تقویت کنم. یکی اساسی ترین مشکلات مهدی ، فرزند آخر بودن خانواده و کمبود محبت مادری بود و بخاطر بیماری مادرش غیبت در کلاس زیاد داشت .

برای پیدا کردن راه کارها نیاز به یک سری اطلاعاتی داشتم، نظیر این اطلاعات را از طریق خود دانش آموز، پرونده وی ، والدین و مشاور مدرسه  جمع آوری کردم با توجه به این اطلاعات راه کارهایی را یافتم و آنها را با دانش آموز به مرحله  اجرا در آوردم. جملگی این راه کارها برای  محبت کردن به دانش آموز ، تقویت حافظ دیداری، تقویت اعتماد به نفس ، کاهش اضطراب ، تقویت توالی دیداری و تقویت حافظه شنیداری  بود که مهدی  در آنها ضعف داشت ، بود . در پایان اجرای این راه حل ها ، نتیجه خوبی از پیشرفت دانش آموز به دست آمد که امیدوارم این را حل ها را هم سایر معلمان برای کاهش ضعف و یادگیری در درس املاء دانش آموز به کار ببرند.

نکات کلیدی :

دانش آموز ، درس املاء ، اختلال یادگیری املا

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید