329 – چگونه توانستم اختلال یادگیری ( اختلال در خواندن و نوشتن ) در مورد یکی از دانش آموزان را برطرف سازم

329 – چگونه توانستم اختلال یادگیری ( اختلال در خواندن و نوشتن ) در مورد یکی از دانش آموزان را برطرف سازم

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 6801 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 11 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 11 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چگونه توانستم اختلال یادگیری ( اختلال در خواندن و نوشتن ) در مورد یکی از دانش آموزان را برطرف سازم

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم اختلال یادگیری ( اختلال در خواندن و نوشتن ) در مورد یکی از دانش آموزان را برطرف سازم

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و دو صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 3

نکات کلیدی : 3

مقدمه. 4

بیان مسئله. 5

تعریف اختلالات یادگیری.. 6

اهمیت وضوع. 6

توصیف وضع موجود. 7

گردآوری اطلاعات و تحلیل داده ها (شواهد1) 7

جدول ارزیابی حافظه قبل از درمان.. 8

جدول ارزیابی املا قبل از درمان.. 9

ارائه راه حلها 9

گرد آوری شواهد دو 13

جدول ارزیابی حافظه بعد از درمان.. 13

جدول مقایسه ی غلطهای املایی قبل و بعد از درمان.. 14

نتیجه گیری.. 15

مشکلات رایج در ناتوانی های ویژه یادگیری.. 16

نارسا نویسی.. 16

مشکلات ریاضی.. 16

نارسا خوانی.. 17

مشکلات اجتماعی.. 17

انواع اختلالات دیکته نویسی و راههای درمان.. 17

توصیه هایی در مورد زیر نویسی های معلم در دیکته ها 20

راهنمای تکمیل فرم لیست اختلالات دیکته نویسی.. 21

منابع: 22

چکیده

در سال های اخیر مطالعات و پژوهش های گوناگونی درباره دانش آموزانی آغاز شده است که وضعیت آن ها در مدرسه برای بسیاری از اولیا و معلمان جای سؤال دارد. اگر کودکی از نظر جسمانی معلول باشد یا عقب ماندگی ذهنی داشته باشد والدین در چند هفته اول زندگی کودک نسبت به مشکل او آگاهی می یابند.اما اختلال یادگیری در سال های قبل از مدرسه با رویداد مهمی همراه نیست و والدین نسبت به این مسئله که مشکلی وجود دارد شک نمی کنند. وقتی مشکل به وسیله مربیان مدرسه اطلاع داده می شود والدین ابتدا انکار می کنند، سپس به پزشک و یا مشاور ویا هر جایی که آن ها را آرامش دهد مراجعه   می کنند. تحت چنین شرایطی دانش آموزان سعی می کنند به بهترین وجه عمل کنند اما شکست های مداوم او را خرد کرده و باعث می شود شخصیتش متلاشی شود، این احساسات در روزهای تعطیل و پس از مدرسه هم نمایان است.میزان شیوع اختلال یادگیری با توجه به تعاریف، مبانی نظری و روش های ارزیابی تعیین می شود،به همین دلیل نیز در گزارش های مختلف آمار متفاوتی ارائه شده است. میزان افزایش تعداد دانش آموزان با اختلالات یادگیری سیر متغیری داشته است فراوانی اختلالات یادگیری بسیار گوناگون بوده اما آن چه به یقیین می توان گفت این است که تعداد دانش آموزانی که به عنوان اختلال یادگیری شناسایی می شوند هر روز افزوده می شود به صورت نظری، میزان رخداد این نارسایی یک تا سه درصد است. اینجانب      …… مشاور مدرسه در میان دانش آموزان مدرسه ، دانش آموزی با اختلالات یادگیری وجود داشت که در نوشتن و  خواندن مشکلات عمده ای داشت. او که آرمان نام داشت با اینکه تلاش خود را در درس هایش انجام می داد ولی باز هم دچار اختلالات یادگیری می شد. بنا بر این بنده تصمیم گرفتم اقدام پژوهی خود را در این راستا تدوین نمایم. امید است که پژوهش فوق الذکر مورد قبول همگان قرار گیرد.

نکات کلیدی :

دانش آموز – اختلال خواندن و نوشتن – راه حل ها

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید