327 – چگونه توانستم جلو خصلت دروغگویی یکی از دانش آموزان را گرفته و آن را برطرف سازم .

327 – چگونه توانستم جلو خصلت دروغگویی یکی از دانش آموزان را گرفته و آن را برطرف سازم .

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 3483 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 11 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 11 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چگونه توانستم جلو خصلت دروغگویی یکی از دانش آموزان را گرفته و آن را برطرف سازم .

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم جلو خصلت دروغگویی یکی از دانش آموزان را گرفته و آن را برطرف سازم .

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و هشت صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 4

مقدمه. 5

بیان مسئله. 6

توصیف وضع موجود. 7

گرد آوری شواهد یک.. 7

پرسشنامه : 10

نحوه محاسبه امتیاز آزمون: 11

جدول دوجهی پاسخ ها : 12

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها: 13

یافته های تحقیق.. 14

نشانه های دروغگویی.. 15

علل دروغگویی.. 15

نشانه های رفتار دروغگویی دانش آموز در مدرسه: 16

آثار و پیامدهای  دروغگویی درمدرسه. 16

تجزیه و تحلیل داده ها 18

اجرای راهکار های پیشنهادی و نظارت بر آنها: 19

اجرای راه حل ها : 21

گردآوری شواهد 2: 22

ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار: 22

عوامل عدم راست گویى دانش آموزان: 22

راهکارهای لازم جهت افزایش صداقت در دانش آموزان: 23

صداقت درونی باید بر اساس عقل و خرد پی ریزی شود: 25

نتیجه گیری.. 26

منابع ومآخذ: 28

چکیده

از آنجایی که شخصیت انسان در دوران کودکی شکل می گیرد ،پس بهتر است قبل از اینکه او به فردی بالغ تبدیل شود ،خصوصیات مثبت و پسندیده را در او تقویت کنیم تا با همان خصلت های نیکو به دیگر عرصه های زندگی قدم بگذارد.ما باید استعدادها و خصوصیات منفی کودک را شناسایی کرده و سعی در از بین بردن آنها بکنیم . یکی از این انحرافات که یک نوع اختلال شخصیت در فرد محسوب می شود صفت ناپسند دروغگویی است .دروغگویی از جمله مسائلی است که همواره دغدغه خاطر مربیان ، معلمان و اولیا قرار می گیرد . اکثر والدین از دروغگویی کودکان خود شکایت دارند ولی عامل شکل گرفتن این پدیده را در آنها نمی دانند و آگاهی چندانی برای برخورد با این پدیده زشت ندارند و اغلب دست به اقدامات عجولانه و تنبیهات ناروا و تحقیرات بی مورد می زنند که وضعیت را وخیم تر می کند.دروغگویی زمانی اتفاق می افتد که آنان  می خواهند  چیزی را توصیف نمایند یا به اصطلاح آرزویی کنند که واقعیت آن چیزی بود که می خواستند.در سنین 6 یا 7 سالگی کودکان از زشتی این کار  مطلع می شوند. دروغ  معمولاً بیان  خلاف واقع  و یا کتمان یک واقعیت است بنا براین بین این دو جنبه تمایز قایل شویم. بیان خلاف واقع ،ممکن است از روی عمد و یا به واسطه عدم قدرت تشخیص واقعیت باشد . مثلاًکودکی ممکن است چهار  کودک را در کوچه دیده باشد و عده آنان  را هفت نفر ذکر کند. یک دلیل  این بیان غیر واقعی  می تواند عدم قدرت تمیز بین 4 و7 باشد و دلیل دیگر این است که او میخواهد  بگوید عده بچه ها یی را که دیده خیلی بوده  بنابراین آن را افزونتر از واقع  بیان کند. بدیهی است که در این قسمت زمینه ذهنی،پیامد های رفتاری و تربیتی  را مد نظر قرار دهیم و اگر مسأله عدم تشخیص یا  درک ذهنی باشد در این صورت اطلاق درغگویی بعید به نظر می رسد..اینجانب ………… در اقدام پژوهی  فوق تلاش نموده ام تا از دروغگویی دانش آموزم علیرضا (اسم مستعار)  جلوگیری کرده و  راهکار های آن را در اختیار همکاران گرامی قرار دهم.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید