151 – چگونه توانستم رفتار های نامطلوب علی دانش آموز کلاس ششم را برطرف نمایم؟

151 – چگونه توانستم رفتار های نامطلوب علی  دانش آموز کلاس ششم را  برطرف نمایم؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 561 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 28 آگوست 2019

به روز رسانی در: 28 آگوست 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه توانستم رفتار های نامطلوب علی دانش آموز کلاس ششم را برطرف نمایم؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم رفتار های نامطلوب علی دانش آموز کلاس ششم را برطرف نمایم؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و سه صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده اقدام پژوهی : 3

مقدمه : 4

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله. 4

گرد آوری اطلاعات ( شواهد- ا ) 6

تجزیه و تحلیل وتفسیرها: 8

انتخاب راه جدید به صورت موقّت… 10

آ موزش درمانی.. 11

روشهای درمان حسادت : 11

تکنیک هایی لازم برای کنترل رفتار های نامطلوب در محیط خانواده 12

درمان رفتار های نامطلوب: 13

قوانین یادگیری: 13

قانون اثر ونتیجه : 13

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن.. 15

گرد آوری اطلاعات(شواهد 2) 16

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید وتعیین اعتبار 17

ارائه راهکارها 19

کلاس انگیزه معلم ، علاقه دانش آموز 19

منابع و ماخذ. 21

پیوست ها 22

 

چکیده اقدام پژوهی :

اینجانب              مدت      سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم و هم اکنون در آموزشگاه        مشغول تدریس هستم.در این آموزشگاه در پایه ششم با دانش آموزی مواجه شدم ؛ که نظم وانضباط مدرسه را در کلاس برهم زده بود . او دارای رفتار های نامطلوب از قبیل  شلوغی غیر نرمال ، مسخره کردن دیگران، اذیت دادن کردن دیگر دانش آموزان ،حسادت ، بی حوصلگی ،فحش دادن به دیگران ، لجبازی ، تنبلی بود.

برای گرد آوری اطلاعات روشهای متعددی وجود داشت؛ با توجه به موضوع پژوهش ، به نظر می رسید که باید از چند روش به صورت ترکیبی برای جمع آوری اطلاعات استفاده نمایم . در این پژوهش روشهای مشاهده ، مشاهده مشارکتی و مصاحبه را انتخاب نمودم. برای کاهش حسادت ، شرکت دادن فرد در گروههای مختلف و احساس مسئولیت فرد نسبت  به گروه باید انجام می شد   برای کاهش رفتار های نامطلوب و لج بازی ؛ از والدین دانش آموز خواسته شد که بین فرزندان تبعیض قائل نشوند و با فرزندان خود با ملایمت ومهربانی رفتار کنند و ویژگی های مثبت فرزند خود را با تشویق تقویت نمایند. تا فرزند دچار کمبود محبت نگردد .

به نظر می رسد یکی از علتهای  اساسی رفتار های نامطلوب و لج بازی تبعیض و کمبود محبت در محیط خانه است بنابر این والدین بایدبه  فرزند خود بر چسب های مثبت بزنند  تا او باور کند که واقعاً دارای  ویژگی های مثبت است .برای کاهش ضعف تحصیلی ، از بین بردن مشکلات عاطفی توسط والدین ومعلم مربوطه ، ایجاد انگیزه ، تقویت ویژگی های مثبت ، شکوفایی اعتمادبه نفس ، توجه لازم به وی ، تغییر نگرش او نسبت به خود از جمله عواملی هستندکه می توانند ضعف تحصیلی دانش آموزرا کاهش دهند.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید