157 – چگونه توانستم مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری یکی از دانش آموزانم را برطرف نمایم؟

157 – چگونه توانستم مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری یکی از دانش آموزانم را برطرف نمایم؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 670 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 28 آگوست 2019

به روز رسانی در: 28 آگوست 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه توانستم مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری یکی از دانش آموزانم را برطرف نمایم؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری یکی از دانش آموزانم را برطرف نمایم؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست

عنوان اقدام پژوهی : 1

چگونه توانستم مشکل انزوا طلبی و گوشه گیری یکی از دانش آموزانم را برطرف نمایم؟. 1

چکیده : 3

مقدمه : 4

بیان  مسأله : 5

توصیف وضع موجود : 6

شناسایی علّت : 7

گردآوری اطلاعات ( شواهد 1 ) 8

گرد آوری راه حل ها : 9

تقویت روحیه ی اعتماد در او 9

انتخاب راه حل : 10

چگونگی کاربرد راه حل : شواهد 2. 11

نتیجه : 11

طلاق و مسائل تاثیر گذار بر روی فرزندان.. 12

پیشنهادات… 15

منابع و ماخذ : 19

 

چکیده :

مطالعات نشان می دهد در خانواده ها ، طلاق والدین آمار مردود شدن دانش آموزان در امتحانات پایانی سال را بیش از دو برابر افزایش می دهد .

در خانواده های کارگری و بویژه خانواده هایی که مادر خانواده سواد ندارد ، از هر دو بچه یک نفر ترک تحصیل می کند . همچنین در خانواده های کارمندی که مادری با سواد حضور دارد دانش آموزان طلاق قبل از دریافت دیپلم مدرسه را ترک می کنند . البته هنوز به دقت مشخص نیست که آیا این شکست های تحصیلی ناشی از جدایی والدین و ضربه ناشی از طلاق است یا جو خانوادگی متشنج پیش از جدایی ، اما به هر حال آنچه مسلم است طلاق موضوعی صرفاً مربوط به بزرگ تر ها نیست و همیشه فرزندان را نیز به شدت تحت تاثیر قرار می دهد که باید به این موضوع ها نیز توجه جدی داشت .

اینجانب        مدیر مجتمع آموزشی پرورشی     سالهاست که در آموزش و پرورش مشغول به تدریس هستم  . متأسفانه در این مدّت  با شاگردان مشکل دار بسیاری  مواجه بودم و هر سال با تجربه بیش از قبل سعی در رفع یا کاهش آن نموده ام . امسال هم مثل هر سال از بین دانش آموزم با دانش آموزی به نام علیرضا برخورد کردم که  پسر  گوشه گیر و انزوا طلبی بود که با انجام حرکات ناشی باعث اذیّت و آزار دیگران بود    من پس از مشاهده و مصاحبه با دیگران متوجّه از هم گسیختگی خانواده و محیط زندگی او شدم و با صحبت با نامادری و پدر او و دیگران در پی رفع ناامنی و ترس و اختلالات رفتاری و اخلاقی او بر آمدم . پس از مطالعه و بررسی  و همفکری باهمکاران و دیگران و درپیش گرفتن روش های مناسب موفّق به کاهش اختلالات رفتاری و اخلاقی او شدم .

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید