369 – توانستم یادگیری ضرب را برای یکی از دانش آموزان کلاس آسان نمایم .

369 – توانستم یادگیری ضرب را برای یکی از دانش آموزان کلاس آسان نمایم .

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 5929 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 15 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 15 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

توانستم یادگیری ضرب را برای یکی از دانش آموزان کلاس آسان نمایم .

موضوع اقدام پژوهی :

توانستم یادگیری ضرب را برای یکی از دانش آموزان کلاس آسان نمایم .

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و نه صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 3

نکات کلیدی : 3

مقدمه. 4

1 – توضیح کلی پیرامون مساله: 4

تشخیص مساله: 5

انگیزه تحقیق: 5

هدف تحقیق: 6

بیان مسئله. 6

اهمیت و ضرورت تحقیق: 6

توصیف وضع موجود: 7

شواهد 1. 8

تجزیه و تحلیل و انتخاب راه حل. 9

اعتباربخشی و اجرای راه حل. 10

نتیجه گیری.. 12

پیشنهادها 12

منابع: 14

چکیده

انسان ها علم ریاضی را به عنوان مادرعلوم نام برده اند.زبان منطقی ریاضی موجب شده است تاسایرعلوم آن رادرحوزه ی مطالعاتی خود به کار بگیرندو ازاصول ومفاهیم آن استفاده بکنند.فراتر ازآن هرانسانی که روی کره ی  زمین، مشغول زندگی می باشد،مستقیم ویاغیرمستقیم ازاین علم بهره  می گیرد.

متاسفانه تدریس ضرب و سطح انتظار بیشتر معلمان و اولیاء‌در حد حفظ جدول ضرب باقی می‌ماند و چون قدرت حافظه‌ دانش‌آموز در این سنین بسیار زیاد است با تکرار و تمرین اکثرا موفق به حفظ جدول ضرب تا پایان سال تحصیلی می‌شوند. بدون اینکه دانش‌آموزان به مفاهیم واقعی آن پی ببرند، اغلب دانش‌آموزان از کاربرد عمل ضرب در زندگی روزمره بی‌خبرند و چون مسایل در کلاس سوم ابتدایی پچیدگی لازم را ندارند؛ دانش‌آموز سیستم سوال را حفظ کرده و با دیدن کلمه کلیدی در مساله مبادرت به انجام عمل ضرب می‌کند.

آنچه در آموزش ضرب مهم است، مفهوم آن است که در صورتی که آموزگاری موفق به انجام این کار شود، گام بزرگی در آموزش، قسمت اعظم ریاضی دوره ابتدایی برداشته است. برای آموزش مفهوم ضرب باید از مجموعه‌ها کمک گرفت.

اینجانب در سال تحصیلی …………… به عنوان آموزگار پایه ….. مشغول به تدریس بودم .چیزی که توجه مرادر تدریس ریاضی جلب کرد ، یادگیری نامناسب ضرب در دانش آموزان بود .بنابراین تصمیم گرفتم این مشکل را در دانش اموزان حل و مفهوم ضرب را بصورت نهادینه در آنها تقویت نمایم .

نکات کلیدی :

دانش آموز – جدول ضرب – یادگیری مناسب

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید