222 – چگونه توانستم دانش آموزان پایه … را به کمک آموزگار مربوطه به استفاده از کامپیوتر علاقه مند نموده و درس کار و فناوری را برایشان جذاب تر کنم؟

222 – چگونه توانستم دانش آموزان پایه … را به کمک آموزگار مربوطه به استفاده از کامپیوتر علاقه مند نموده و درس کار و فناوری را برایشان جذاب تر کنم؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 335 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 1 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 1 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه توانستم دانش آموزان پایه … را به کمک آموزگار مربوطه به استفاده از کامپیوتر علاقه مند نموده و درس کار و فناوری را برایشان جذاب تر کنم؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم دانش آموزان پایه … را به کمک آموزگار مربوطه به استفاده از کامپیوتر علاقه مند نموده و درس کار و فناوری را برایشان جذاب تر کنم؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و شش صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست

چکیده 4

مقدمه 5

بیان مسئله 6

اهمیت موضوع : 7

توصیف  وضعیت موجود 8

گرد آوری شواهد (1) 9

مشاهده 9

فن آوری واطلاعات چیست ؟ 9

مصاحبه 9

جمع آوری اطلاعات. 10

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش.. 12

تجزیه وتحلیل اطلاعات. 15

ارائه راه حل موقت. 17

روشها وراهکارهها 17

روش بازی با حروف. 18

راه کار دوم برای حل شناخت سریع تر حروف انگلیسی ودکمه های صفحه کلید. 19

فرهنگ خواندن لغات به کمک حروف فارسی. 19

گرد آوری شواهد 2. 20

اعتبارسنجی. 21

دانش آموزان. 23

پیشنهادات. 25

منابع. 26

چکیده

عصر کنونی را به دلیل افزایش اطلاعات علمی و فناوری های نوین که همه ارکان اجتماعی و زندگی روزمره را دگرگون کرده است، عصر اطلاعات و ارتباطات نامیده اند. انقلاب اطلاعاتی، پیشرفت روزافزون علم و موضوع جهانی شدن، عواملی هستند که ضرورت پرداختن به موضوع مهم «نوآوری برای ایجاد تحول در آموزش» را دوچندان می کنند. معلم به سبب سروکار داشتن با امر آموزش و تربیت فرزندان این مرز و بوم باید به طور مستمر، همگام و هماهنگ با تحولات کشور، روش ها و راهبردهای آموزشی و تربیتی خود را تغییر دهد

هدف درس کار و فناوری  که در پایه ششم ابتدایی وجود دارد آشنایی با دنیای کار وکسب بعضی از مهارتهاست.با توجه به این درس وآشنا شدن دانش آموزان با آن وگذراندن آن در دوره های بعدی تحصیلی وکشف استعداد های خود  می توانند تصمیم بگیرندکه به دبیرستان بروند یا هنرستان و یاچه رشته ای را انتخاب کنند

از انجا که استفاده از رایانه (کامپیوتر) در سن دانش آموزان ابتدایی اصولابه عنوان وسیله بازی می باشد نه یک ابزار کار لذا برآن شدیم تا با این  وسیله که امروزه جز دانش روز بشری است وکسی  که کار با آن واستفاده ازان را  نمی داند بیسواد تلقی میشود اینجانب …………………….. معاون اجرایی آموزشگاه ابتدایی …………………………. تصمیم گرفتم به کمک آموزگار مربوطه این پایه میزان یادگیری را در دانش آموزان افزایش دهیم.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید