244 – چگونه توانستم علاقه شرکت در نماز جماعت را در دانش آموزانم نهادینه سازم ؟

244 – چگونه توانستم علاقه شرکت در نماز جماعت را در دانش آموزانم نهادینه سازم ؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 304 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 3 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 3 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه توانستم علاقه شرکت در نماز جماعت را در دانش آموزانم نهادینه سازم ؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم علاقه شرکت در نماز جماعت را در دانش آموزانم نهادینه سازم ؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و سه صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

 

فهرست:

چکیده : 3

مقدمه. 4

بیان مسأله. 5

اهداف پژوهش…. 5

توصیف وضعیت موجود. 6

اهمیت وضرورت پژوهش…. 6

گرد آوری شواهد (1) 8

گرد آوری اطلاعات… 9

مطالعه کتب ، مقالات و مجلات مرتبط با این موضوع ؛ 10

استفاده از پرسش نامه ؛ 15

استفاده از فرم فراوانی رفتار ؛ 15

انتخاب راه حل.. 15

انتخاب راه حل یا راه حل ها 17

اعتباربخشی راه حل یا راه حل ها 18

اجرای راه حل یا راه حل ها 18

توصیف وضعیت مطلوب… 20

گرد آوری شواهد دو 20

نتیجه گیری.. 21

منابع : 22

 

چکیده :

اینجانب ……………….. در اقدام پژوهی فوق در پی یافتن این راهکار بودم که چگونه می توانم انگیزه وعلاقه ی دانش آموزان آموزشگاه .. .را جهت شرکت در نماز جماعت مدرسه افزایش دهم ؟

با توجه به مراحلی که اجراکردم و براساس مشاهداتم ازوضعیت روحی دانش آموزان وحضورشان در نماز، به این نتایج دست یافتم:  دانش آموزان بدون اکراه ، در وقت مقرر اقدام به گرفتن وضوکرده و برای نماز آماده می شوند. آنان بدون کمرویی ،اشکالاتی را که با آن مواجه می شوند ، می پرسند  میزان مشارکتشان در آماده کردن محل نماز ،نشان از علاقه ی آنان دارد شمارش دانش آموزان در هنگام نماز خواندن نشان از افزایش تعداد شرکت کنندگان دارد  تمام همکاران در این پژوهش بیان نمودند که این موفقیت بر اساس کارهایی بوده که با هم انجام داده بودیم خوشحال بودند ومرا تشویق به ادامه ی کارها یی نظیر این کار نمودند ودرخواست کردند نسخه ای از کارم را در اختیار شان قرار دهم . اولیاء نیز بیان داشتند که فرزند انشان به نماز اهمیت می دهند ، والدین می گفتند : هر جای نماز و یا وضو اشتباه می کنیم ،اشتباه ما را گوشزد کرده و اصلاح می نمایند . با تلاش مداومی که در طول حدود.. ماه داشتم ، توانستم با کمک همکارانم با گرد آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آنها اقداماتی انجام دهم که نتیجه ی آنان به این شرح است :

1- اشکالات نماز وشرایط برگزاری نماز جماعت دانش آموزان به طور کامل رفع شده است .

2- دانش آموزان با اشتیاق واز روی اختیار هر روز خودشان مقدمات برگزاری نماز را مهیا می کنند.

3- گفته های والدین آنها واشتیاق و رفتارشان ، نشان می دهد که نسبت به خواندن نماز علاقمندی نشان داده وچنان چه این روش در سالها ی بعد پیگیری شود ،این امر بیشتر ملکه وجود آنان خواهد شد .

4-  طبق گفته ی والدین ،دانش آموزان نه فقط خود نماز می خوانند، بلکه در خانواده نیز اقدام به رفع اشکال وضو و نماز والدین و دیگر اعضای خانوده ی خود می نماید.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید