785 – طرح درس روزانه ملی قرآن هشتم درس یازدهم سوره نمل

785 – طرح درس روزانه ملی قرآن هشتم درس یازدهم سوره نمل

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 353 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 30 ژانویه 2020

به روز رسانی در: 30 ژانویه 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی طرح درس :

طرح درس روزانه ملی قرآن هشتم درس یازدهم سوره نمل

 نام کتاب درسی:  قرآن      

            پایه :  هشتم 

             درس :  سوره نمل

اهداف :

معنای اسم سوره نمل- تدبر سوره نمل- فعالیت ها- پیام قرآنی- شناسنامه و محتوای سوره “نمل”- مبحث شناخت(انس باقرآن کریم)- شخصیت اخلاقی و علمی مقام معظم رهبری- داستان های پیامبران- داستان های قرآنی- منظور معلم از فرایند یاد دهی و یادگیری عبارت از این است که دانش آموزان:دانش آموزان بتوانند؛ ۱.معنای اسم سوره ی “نمل”رادبیان کنند. 2.درباره ی نحوه ی آفرینش مورچه گفت وگو کنند. 3.درمورد اهمیت وجود مورچه در جهان هستی صحبت کنند. 4.به محیط زیست اهمیت بدهند و به آن احترام بگذارند. 5.در آیات درس تامل و تفکر کنند. 6.آیات درس را به دُرستی تلاوت کنند.7.به نکات روخوانی و تجویدی درس توجه کنند. 8.پیامبران را الگوی خویش قرار دهند. 9.فعالیت های درس را به دُرستی انجام دهند. 10.پیام قرآنی را درک کرده و درباره ی آن گفت وگو و تبادل نظرکنند

–   فایل بصورت ورد و قابل ویرایش –  تعداد صفحات : چهار صفحه – قیمت : فقط  دو هزار تومان 

فایل پی دی اف کامل این طرح درس فقط برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این طرح درس را به قیمت دوهزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید .ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید :

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این طرح درس را از لینک خرید زیر و با قیمت  دو هزار تومان دریافت نمائید .بر روی لینک زیر کلیک کنید: