784 – طرح درس ملی قرآن هفتم درس سوره نحل

784 – طرح درس ملی قرآن هفتم درس سوره نحل

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 355 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 30 ژانویه 2020

به روز رسانی در: 30 ژانویه 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی طرح درس :

طرح درس ملی قرآن هفتم درس سوره نحل

طرح درس روزانه کتاب قران         

     پایه هفتم        

      درس : سوره نحل

 

اهداف کلی:

 

معنای سوره نحل. محتوا و شناسنامه سوره نحل. فعالیت های کلاسی. انس باقرآن در خانه بخش های الف،ج و د

حروف “غ”و”ق”. پیام قرآنی

منظور معلم از فرایند یاددهی و یادگیری عبارت از این است که دانش آموزان:دانش آموزان بتوانند ؛۱.آیات درس را به دُرستی قرائت کنند.2.بامحتوا و شناسنامه ی سوره آشنا شوند.3.پیام قرآنی را درک کنند.4.دربرابر نعمت های خداوندشکر عملی به جا آورند. ۵.در مفاهیم آیات تامل و تفکر کنند.6.قرآن را سرلوحه ی زندگی خویش قرار دهند.

1.آشنایی دانش آموزان با تدبر و شناسنامه ی سوره “نحل” ۲.ترجمه ی صحیح آیات درس ۳.تلفظ دُرستِ حروف “غ”و”ق” ۴.قرائت صحیح آیات ۵ .تلاوت قرآن به طور مستمر۶.علاقه مند کردن دانش آموزان به داستان های قرآنی ۷.آشنایی با سبک زندگی اسلامی(قرآنی) ۸.تامل و تدبر در محتوای سوره ۹.پی بُردن به تفاوت سوره های مکی و مدنی ۱۰.رعایت آداب ظاهری و باطنی تلاوت قرآن ۱۱.آشنایی با شان نزول آیات و سوره ها ۱۲.آشنایی با معنای لغوی و اصطلاحی اسامی سوره ها و تلفظ صحیح آن ها ۱۳.پی بُردن به اهمیت محیط زیست و احترام به آن.

فایل بصورت ورد و قابل ویرایش –  تعداد صفحات : چهار  صفحه – قیمت : فقط  دو هزار تومان

فایل پی دی اف کامل این طرح درس فقط برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این طرح درس را به قیمت دوهزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید .ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید :

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این طرح درس را از لینک خرید زیر و با قیمت  دو هزار تومان دریافت نمائید .بر روی لینک زیر کلیک کنید: