299 -افزایش اعتمادبه نفس وتوانایی دانش آموز درانجام کارهای روزانه ی کلاسی با تشویق و محبت

299 -افزایش اعتمادبه نفس وتوانایی دانش آموز درانجام کارهای روزانه ی کلاسی با تشویق و محبت

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 681 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 12 نوامبر 2019

به روز رسانی در: 12 نوامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی :

افزایش اعتمادبه نفس وتوانایی دانش آموز درانجام کارهای روزانه ی کلاسی با تشویق و محبت

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات سی صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 3

مقدمه 4

تعاریف واژه ها : 4

توصیف موضوع / بیان مساله: 5

اهداف گزارش تخصصی 6

هدف اصلی : 6

اهداف جزئی: 6

اهمیت و ضرورت تحقیق 6

سؤالات تحقیق 6

فرضیه های تحقیق 7

جمع آوری اطلاعات 7

1-مشاهده رفتار دانش آموز در کلاس 7

2-مصاحبه با مدیر و سایر همکاران مدرسه 8

3-مصاحبه با مادر ثنا 9

4 – استفاده از منابع کتابخانه ای ومقالات : 9

تجزیه و تحلیل داده ها واطلاعات جمع آوری شده 12

راه حل های پیشنهادی : 13

دلایل انتخاب راه حل : 14

توصیف اقدامات انجام شده پس از تصمیم گیری : 15

ارزیابی بعد از اجرا (نقاط قوت ) 17

نقاط ضعف : 18

نتیجه گیری: 18

پیشنهادات 19

فهرست منابع 25

چکیده

با آغاز دوران مدرسه، کودکان ابعاد جدیدی از شخصیت خویش را آشکار می سازند و ناخودآگاه می کوشند و رفتارهای فردیشان را تثبت کنند.«اعتماد به نفس» نه تنها یکی از نیازهای شخصیتی کودکان، که بعد جدیدی از رفتارهای اجتماعی آن هاست؛ به طوری که کودکان بدون آن ناتوان از ادامه ی راه و زندگی در اجتماع خواهند شد. کودکانی که اعتماد به نفس بالائی دارند، میل به تجربه کردن و آزموندن موقعیت ها و موفقیت های اجتماعی- تحصیلی است. آما آن هایی که اعتماد به نفس پایین تری دارند، هیچ گاه به برقراری ارتباط با دیگران و کسب امتیازات اجتماعی- تحصیلی نمی اندیشند.

یکی ازدلایل عدم یادگیری در کودکان ضعف دراعتمادبه نفس است واین رابطه مستقیمی باچگونگی نگرش فرد نسبت به خو د دارد درمان آن بدون توجه به اصول وروشهای تقویت اعتمادبه نفس انجام نمی پذیرد اینجانب …………….  آموزگار سال اول دبستان ……………….. در اوایل سال تحصیلی وقتی مشاهده کردم که دانش آموزم درفعالیت های داوطلبانه شرکت نمی کند ، کند نویس ، حواس پرت ، در نوشتن استرس دارد و کمتر سعی  می کند در فعالیت های کلاسی و همچنین فعالیت های گروهی شرکت نماید سعی نمودم تا به کمک مادراو اعتمادبنفس او را از طریق تشویق تقویت نمایئم لذاتوانمندیهای اورامدنظرگرفتیم نه ضعف ها وناتوانایییها را.و در این راه از تشویق دانش آموز استفاده کردم.

بنا بر این در جهت رفع این مشکل فعالیت های درحد توان ازاوخواستم تا با تلاش خود به موفقیت برسد و او را ترغیب به داشتن دوستان بیشتری نمودم تا از این طریق انگیزه یبیشتری برای سخن گفتن وابراز وجود داشته باشد .

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید