329 – تقویت خواندن و نوشتن در دانش آموز دیر آموز با راهکارهای مناسب

329 – تقویت خواندن و نوشتن در دانش آموز دیر آموز با راهکارهای مناسب

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 513 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 30 نوامبر 2019

به روز رسانی در: 30 نوامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

گزارش تخصصی آموزکار اول ابتدایی :

تقویت خواندن و نوشتن در دانش آموز دیر آموز با راهکارهای مناسب

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات هفده صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکید ه 4

مقدمه. 5

کودکان دیر آموز 5

توصیف وضعیت موجود وبیان مسئله. 6

چرا من این طرح رابرای پژوهش انتخاب کردم؟ 6

اهداف گزارش تخصصی : 7

هدف اصلی : 7

اهداف جزئی : 7

مقایسه با وضع مطلوب : 7

تعریف وطرح مسئله. 7

جمع آوری اطلاعات.. 8

تکمیل پرسشنامه تولدمهدی توسط مادر 9

مصاحبه با معاون مدرسه. 9

مصاحبه با مربی بهداشت.. 10

انتخاب راه حل موقت اول افزایش سطح دقت وتوجه. 10

اجرای راه کارسوم : 11

اجرای راه کار چهارم: 11

در مرحله دوم: 12

اجرای راه کار پنجم : 13

اجرای راه کار ششم: 13

اقداماتی که در مدرسه باهمکاری معاون مدرسه  انجام شد. 14

نقاط قوت بعد از اجرای طرح. 15

نقاط ضعف : 15

نتیجه گیری و ارائه ی راه حل هاوپشنهادات: 16

منابع. 17

چکید ه

اگربپرسید که کودکان دیرآموز  چه دانش آموزانی هستند باید بگویم که این دانش آموزان گروهی از کودکان هستند که بهره هوشی معادل 70تا 85 دارند.هیچ گونه علامت جسمی یا ظاهری ندارند درامور تحصیلی ورفتاری با همسالان خود ممکن است باشکست روبروشوند. اما می تواننددرسایرامورزندگی مستقل عمل کرده وموفق شوند . این دانش آموزان درمدارس عادی اموزش می بینندودرکناردانش آموزان عادی درس می خوانند.بادرنظرگرفتن این موضوع معلم درکلاس درس عادی باچندنفرازاین دانش آموزان سر وکارداردگه بایدازنظر شناختی وعاطفی وآموزشی بااین کودکان کار نماید.انها دریادگیری مطالب بسیار کندبوده وزودفراموش می کنندکه این امرروی تدریس معلم وروند آموزشی باسایر بچه ها تاثیر می گذارد.

بچه های عادی ونرمال از یادگیری خوبی برخوردارهستند زودیادمی گیرند وفراموش نمی کنند.مشکلات رفتاری کمتری دارند دقت وتمرکزبیشتری دارند.اما کار با دانش آموزان دیر آموز نیازبه وقت فراوان صبر وبردباری تحمل رفتارهای ناخوشایندرامی طلبد.

چرا من این طرح را برای پژوهش ا نتخاب کردم؟چون معلمین پایه اول ابتدایی هرسال بااین کودکان روبرو هستند.درکارگاه های آموزشی ودر مراکز ضمن خدمت از مدرسین ومسئولین می خواهندکه دورههای آموزشی وتوجیهی کار بادانش آموزان دیرآموزبگذارند که اقدامات کمی دراین باره صورت گرفته است.

امسال تصمیم گرفتم که اقدامات آموزشی وپژوهشی خودم را که روی این بچه ها انجام داده ام ونتیجه ی مثبتی درپایان سال گرفته ام رابرای استفاده ی همکاران به ضمن خدمت ارسال نمایم.

ابتدابامطالعه ی پرونده سنجش  دانش آموزان این بچه ها شناسایی میشوندوباهمکاری تیم آموزشی وپرورشی که از معلم مدیر ومعاونین مربی بهداشت  مشاور تحصیلی وخانواده وتمام عوامل تاثیر گذارتشکیل میگرددکارراشروع می کنیم

ارائه راهکارهایی که دراین طرح آمده است:

  • برقراری ارتباط دوستانه ومادرانه باکودک
  • بالابردن دقت وتمرکز
  • استفاده از اسباب بازی هاووسایل کمک آموزشی
  • استفاده از جداول جدید طراحی شده برای این کودکان
  • کار باکامپیوترو لب تاب درکلاس

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید