56 – جذاب کردن درس فلسفه برای دانش آموزان بوسیله روش های تدریس ایفای نقش

56 – جذاب کردن درس فلسفه برای دانش آموزان بوسیله روش های  تدریس ایفای نقش

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 477 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 30 اکتبر 2019

به روز رسانی در: 30 اکتبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

گزارش تخصصی دبیر فلسفه :

جذاب کردن درس فلسفه برای دانش آموزان بوسیله روش های  تدریس ایفای نقش

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات پیست و شش صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست

چکیده 3

مقدمه (طرح موضوع وبیان مساله ) 4

بیان مساله 5

ارزیابی از وضع موجود 6

اهمیت موضوع. 7

اهداف گزارش تخصصی : 9

هدف اصلی : 9

اهداف جزئی : 9

مقایسه با شاخص : 9

جمع آوری اطلاعات. 9

مشکلات کتاب فلسفه دبیرستان از دیدگاه دانش آموزان. 10

تجزیه وتحلیل داده ها 12

نظرات همکاران: 12

راهکار های پیشنهادی. 14

اجرای راه حل جدید و نظارت بر آن  : 15

مراحل الگوی ایفای نقش.. 15

ارزیابی بعد از اجرای طرح. 20

ارزیابی تاثیر اقدام جدید و اعتبار بخشی (نقاط قوت ) 21

نتیجه گیری : 22

راهکار ها و پیشنهادات. 23

منابع قابل استفاده : 26

چکیده

در آموزش یادگیری به شیوه فرایندی این باور اساسی وجود دارد که فرایندهای شناختی مانند مشاهده دقیق، جمع آوری و پردازش داده ها و فرضیه سازی پیش بینی استنباط و … اساس یادگیری را تشکیل می دهند. و به همین اساس در تدریس فلسفه باید شرایطی فراهم شود تا این مهارت در یادگیرندگان تقویت شود و مکمل این یادگیری شرایط محیطی، ویژگی های یادگیرندگان، ضرورت های موضوع یادگیری، هدف آموزشی، هدف های یادگیرنده، نحوه سازمان دهی و ارائه موضوع و محتوای یادگیری، فعالیت یادگیرنده و مهم تر از همه شیوه ی تعاملی در فرایند تدریس مورد توجه قرار می گیرند.

فلسفه غرب با در دست داشتن چند ویژگی به راحتی توانسته است تا بنیادی ترین مراکز فکری و فرهنگی مسلمانان پیشروی کند از آن جمله:

1)دسترسی به کتابخانه و منابع نوشتاری گسترده و غنی از کهن ترین منابع تا جدیدترین آنها

2)در اختیار داشتن فضاهای آموزشی-پژوهشی مناسب و گسترده

3)امکانات فرآوان اطلاع رسانی به منظور نشر اندیشه های جدید از طریق کتاب، مجله های تخصصی، سایت های علمی و …

4)بهره گیری از شیوه های پژوهشی-علمی

اما در این سوی دفتر پر برگ اندیشه های ناب فیلسوفان مسلمان به ویژه شیعیان هنوز با کمبودهایی روبرو است. و این کمبودها برای دانش پژوهشی که بخواهد در زمینه فلسفه اسلام حتی در زمینه فلسفه یونان باستان و … تحقیق نماید محرز و تأثیرگذار است..

اینجانب ….. دبیر فلسفه در پژوهش حاضر  کوشیده ام تا درس فلسفه را از طریق راهکار های دانش آموز محور برای دانش آموزانم  جذاب نموده و آنان را در  فهم  این درس یاری بخشم.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید