88 – علاقمند کردن همکاران به استفاده از کامپیوتر و اینترنت در تدریس با روش های مناسب

88 – علاقمند کردن همکاران به استفاده از کامپیوتر و اینترنت در تدریس با روش های مناسب

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 453 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 31 اکتبر 2019

به روز رسانی در: 31 اکتبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

گزارش تخصصی  :

علاقمند کردن همکاران به استفاده از کامپیوتر و اینترنت در تدریس با روش های مناسب

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و هشت صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 3

مقدمه. 4

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله. 5

اهداف گزارش تخصصی : 6

هدف اصلی.. 6

اهداف فرعی : 6

مقایسه با شاخص : 6

ارزیابی از وضع موجود. 6

پیشینه تحقیق.. 9

مفهوم نوآوری در آموزش…. 11

ویژگی های نوآوری در آموزش…. 12

نوآوری و تحول در کلاس درس…. 12

استفاده از چندرسانه ای های آموزشی در تدریس…. 13

استفاده از CD های آموزشی در تدریس…. 15

استفاده از رایانه و اینترنت در تدریس…. 15

استفاده از وبلاگ آموزشی در تدریس…. 16

استفاده از روش فعال یاددهی –  یادگیری مبتنی بر ICT.. 17

اجرای راه حل ، مرحله دوم. 18

ارزیابی بعد از اجرای طرح.. 19

نقاط قوت اجرای طرح.. 20

نتایج حاصل از اقدام. 20

نتیجه گیری و پیشنهادات… 21

منابع مورد استفاده: 29

 

 

 

چکیده

 

یکی از استفاده های فناوری اطلاعات  که امروزه به صورت یک امر فراگیر تبدیل شده است استفاده از کامپیوتر و اینترنت می باشد، اما متاسفانه طبق ارقام ارائه شده توسط سایت های آماری مربوط به کاربران ایرانی، اکثریت افراد فقط از سرگرمی های این تکنولوژی عظیم استفاده می کنند. این در حالیست که در بسیاری از کشورهای پیشرفته به دلیل جا افتادن مفهوم و دلیل استفاده از اینترنت و حتی استفاده اجباری از اینترنت برای کارهای روزمره برای عموم ،اینترنت به یک ابزار کمکی قدرتمند تبدیل شده است .

اینجانب …………….. به عنوان معاون فناوری ،   تصمیم گرفتم در سال تحصیلی جدید معلمان مدرسه را به استفاده صحیح و همه جانبه از کامپیوتر و اینترنت علاقه مند سازم و آنان  را به سمتی سوق دهم که بتوانند از اینترنت در جهت پیشرفت تحصیلی و بالا بردن معلومات عمومی و شکوفایی فکری خود و دانش آموزانشان استفاده کنند،آنها را با سایت های مختلف و کاربردهای فراوان اینترنت آشنا ساختم و به آنها یاد دادم چگونه می توانند با پرداخت هزینه اندک و صرفه جویی در وقت هر آنچه برای آنها مفید است بدست آورند؟چگونه از اینترنت برای انجام تحقیقات خود ، بدست آوردن نمونه سوالات امتحانی ،  نمونه سوالات کنکور ، نرم افزارهای آموزشی جذاب و رایگان استفاده کنند؟ چه سایت های معتبر هستند؟ چگونه می توان امنیت کامپیوتر خود را هنگام استفاده از اینترنت تضمین کرد؟و چرا باید تا حد ممکن  از موارد منفی استفاده از اینترنت دوری نمایند؟ شرایطی فراهم کردم تا خودشان نتیجه استفاده نادرستی را که دیگران انجام داده اند ببینند و تصمیم بگیرندو…

ارائه این اطلاعات که در زنگ های تفریح و بعضی اوقات در زنگ های فوق برنامه انجام می شد ، برای معلمان  بسیار جالب بود و هر جلسه مطالب را با اشتیاق زیاد پی گیری می نمودند ،و از نتیجه کار راضی بودند واز آن در کلاسهای خود استفاده نمودند،چون معتقد بودند این کارهم از نظر آموزشی و هم پرورشی برای دانش آموزان مفید است.

مقدمه

عصر کنونی را به دلیل افزایش اطلاعات علمی و فناوری های نوین که همه ارکان اجتماعی و زندگی روزمره را دگرگون کرده است، عصر اطلاعات و ارتباطات نامیده اند.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید