231 – برطرف سازی مشکل خشونت و عصبانیت در دانش آموز با روش های مناسب

231 – برطرف سازی  مشکل خشونت و عصبانیت در دانش آموز با روش های مناسب

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 622 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 5 نوامبر 2019

به روز رسانی در: 5 نوامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

گزارش تخصصی مشاور مدرسه :

برطرف سازی  مشکل خشونت و عصبانیت در دانش آموز با روش های مناسب

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و چهار صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 3

مقدمه. 4

بیان مسئله. 5

ریشه های رفتار خشونت آمیز در بچه های مدرسه ای.. 6

اهمیت موضوع. 7

بیان وضع موجود. 8

سوالات : 9

ضرورت تحقیق.. 10

اهداف پژوهش…. 10

مقایسه با شاخص : 11

جمع آوری اطلاعات… 11

پیشینه موضوع : 12

عوامل تبعیض والدین : 14

عوامل مدرسه ای : 14

انتخاب راه جدید به صورت موقّت… 15

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن.. 15

ارزیابی بعد از اجرا (نقاط قوت ) 18

نقاط ضعف : 19

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید وتعیین اعتبار 19

توصیه هایی به دانش آموزان.. 20

نتیجه‌ گیری‌ 22

فهرست منابع: 24

چکیده

خشنی و رفتارهای تهاجمی دانش آموزان که حتی می‌تواند منجر به آسیب به همشاگردی‌ها ‌شود هم در پسران و هم در دختران مشاهده می‌شود، اگر چه در دختران نسبت به پسران این خشنی کمتر فیزیکی است و با آسیب جسمانی کمتری همراه است.

اما در هر حال جدای از آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی دیگری که خشونت برای او به همراه می‌آورد، اغلب خشنی باعث حذف آنها از جمع می‌شود که این امر نیز مسائل اجتماعی دیگری نیز به دنبال خواهد داشت.

خشونت دانش آموز بستگی به عوامل زیادی دارد و صرفا نمی‌توان تقصیر اصلی این مشکل را متوجه یک عامل کرد. عوامل ارثی، محیطی و زیست شناختی و نیز عوامل هورمونی تاثیرات پیچیده‌ای دارند که هر کدام می‌توانند منجر به بروز رفتارهای خشنانه شوند. اما در این میان خانواده می‌تواند با نقش موثر خود، موجبات آرامش و کنترل خشم و یا تشدید خشونت دانش آموز شود.

یکی از عوامل مهم بروز خشونت در دانش آموزان الگو سازی است. دانش آموزان تمایل دارند از افرادی که دوستشان دارند الگوبرداری رفتاری کنند. به همین علت در سنین خردسالی از پدر یا مادر و در سنین بالاتر از هنرپیشه‌های تلویزیون و یا امثال آنها الگو می‌گیرند و طبیعی است که الگوهای خشن، کودک را به تقلید خشونت دعوت می‌کند.استفاده نابجا و نامناسب از تشویق و تنبیه نیز از عواملی است که موجب تقویت خشم و خشنی دانش آموزان می‌شود. در این میان خوشحالی و خندیدن والدین پس از مشاهده کوچک‌ترین جرقه‌های خشونت در کودک پاداشی برای ادامه و تقویت آن محسوب می‌شود. از این رو بنده تصمیم گرفتم در سال تحصیلی اخیر درباره مشکل خشونت و عصبانیت دانش آموزم مینا (اسم مستعار)  مینا به پژوهش بپردازم.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید