294 – کاهش روابط آسیب زایی بین دختران وپسران با روش های مناسب

294 – کاهش روابط آسیب زایی بین دختران وپسران با روش های مناسب

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 453 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 12 نوامبر 2019

به روز رسانی در: 12 نوامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

گزارش تخصصی مشاور :

کاهش روابط آسیب زایی بین دختران وپسران با روش های مناسب

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و نه صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 1

نکات کلیدی : 1

مقدمه 2

اهمیت و ضرورت تحقیق : 4

بیان وضع موجود 5

اهداف پژوهش : 5

هدف اصلی : 5

اهداف فرعی : 5

سوالات تحقیق : 5

مقایسهب باوضع مطلوب : 6

جمع آوری اطلاعات 6

الف –  مشاهده 6

جدول محاسبات کل امتیاز 3 پرسشنامه مدیر و معاونان  ، دبیران و خانواده ها برای هفت نفر دانش آموز مورد نظر : 9

دانش آموز مورد نظر : 9

تجزیه و تحلیل اطلاعات 9

راه های پیشنهادی برای تغییر و نحوه ی اجرای آن ها 10

به طور کلی جهت هر اقدام تربیتی سه کانال وجود دارد : 10

اجرای راه حل 12

ارزشیابی اقدام جدید (نقاط قوت ) 16

نقاط منفی 18

اعتبار سنجی به نتایج : 19

نتیجه گیری و پیشنهادات 21

منابع و مآخذ 22

پیوست ها : 23

عکس های مربوط به اجرای طرح : 23

 

چکیده

روابط بین دختران و پسران نوجوان و جوان در کشور ما همواره به صورت یک معضل اجتماعی مطرح بوده است و اولیای خانه و مدرسه پیوسته به وضع حادی با آن روبرو بوده اند . از یک سو مراجعات مکرر خانواده ها به مراکز مشاوره و متخصصین تعلیم و تربیت که حاکی از نگرانی و چاره جویی بر این نوع روابط می باشد و از سوی دیگر گزارشات و درگیری های مدارس ، دانشگاه ها و مراکز آموزشی و تربیتی حاکی از سردرگمی آنان در برخورد با این معضل بوده و لذا چگونه می توانند به سوالات خود در رابطه با اینکه چه کنند تا نوجوان به شکل نامشروع و نامتعارف با افراد غیر همجنس رابطه برقرار نسازد ، دوستی و عشق آنان را چگونه چاره ساز باشند و با چه زبانی آنان را به راه راست هدایت کنند تا از طریق نامه ، تلفن و طرق دیگر با افراد غیر همجنس رابطه برقرار نسازد ، پاسخ دهند . در این راستا تصور و نگرش نوجوانان در مورد جنس مخالف و نیز طرز تلقی آنان در این روابط می تواند زمینه ساز ایجاد آن گردد .

عوارض کوتاه مدت و بلند مدت این رفاقت ها بر روی درس و در نتیجه افت تحصیلی ، ایجاد شک و تردید و سوء ظن نسبت به همسر آینده ، اضطراب و تنوع طلبی و خطر برگشت به عادات پیشین و لغزیدن در فساد ، فشار بر روی اعصاب و روان ، سست کردن بنیاد خانواده ها و بچه های طلاق و . . . ( احمدی ، تحلیلی تربیتی بر روابط . . . ، ص 49) مسائلی نیستند که نه راحت بتوان از کنار آنها گذشت و نه جبران کرد و جای سوال اینجاست : که چرا این مسائل امروزه و در میان قشر تحصیل کرده جامعه ما بیشتر است ؟ و چرا مشاورین مدارس مجبورند به جای اینکه در سال های سرنوشت دانش آموزان راهگشای مسائل تحصیل آنها باشند تمام هم و غمشان ، صرف حل کردن مسائل ارتباطی آسیب زا گردد .

لذا اقدام به حل مشکل و چاره گشایی در این زمینه ، تمرین و آموزش جهت اصلاح روابط دانش آموزان دختر کلاس هفتم مذکور ( هفت نفر از آنها ) با جنس مخالف خود و وارد شدن در روابط آسیب زا ، خصوصاً در این مقطع زمانی از نظر اینجانب ضروری به نظر رسیده و موضوع اصلی این پژوهش می باشد .

بعد از جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات ، با روش هایی چون آموزش آسیب های روابط ، نظارت بیشتر والدین و معلمان نسبت به خطرات روابط ،  دانش آموزان را آگاه و آز اسیب های بیشتر جلوگیری کردم .

نکات کلیدی :

دانش آموزان – روابط آسیب زا – پیشگیری

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید