1 – درس پژوهی تقویت خداشناسی کلاس های چند پایه

1 – درس پژوهی تقویت خداشناسی کلاس های چند پایه

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 782 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 دسامبر 2019

به روز رسانی در: 3 دسامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی درس پژوهی

درس پژوهی کلاس های چند پایه

درس پژوهی تقویت خداشناسی کلاس های چند پایه

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و هفت صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این درس پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این در پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 4

مقدمه. 5

مساله : 5

تعیین ضرورت و اهمیت موضوع : 6

هدف پروژه  : 7

سوال پژوهش : 7

ویژگی دانش آموزان  امروزی : 7

ویژگی دانش آموزان آرمانی : 7

توصیف ویژگی های طرح درس ( سناریو ) 8

ویژگی های طرح درس ( سناریو  ) 8

نحوه ی اجرا : 8

سناریوی آموزشی: 9

روش تدریس : 9

چالش های فرا روی گروه : 24

زمان اختصاصی جهت انجام مراحل تدریس : 25

وظایف محوله به افراد گروه بدین شرح است  : 25

روش تعیین اثر بخشی نتایج اجرای درس پژوهی: 26

نتایج حاصله: 26

 چکیده

پژوهش حاضر به صورت کیفی از نوع درس پژوهی با عنوان (( تقویت خداشناسی در بین دانش آموزان  کلاس های چند پایه ، سوم و چهارم ))  ودر مدرسه ی ابوذر  اجرا شده است .

این درس پژوهی به صورت گروهی و با مشارکت  سه نفر از همکاران فرهنگی با موضوع مذکور به اجرا در آمد .

ازآن جا که مساله ی (( خداشناسی و تقویت این امر )) از موضوعات بسیار مهم و جزو اهداف غایی و عالی   دوره ی ابتدایی می باشد ، لذا چالش های پیش روی گروه در این حوزه این بود که ما چگونه می توانیم در تدریس دروس مرتبط با خدا شناسی به صورت موثر عمل کرده و اهمیت ذکر و یاد و نام خدا را به صورتی شایسته به دانش آموزان بفهمانیم  .

پس از اجرای طرح درس اولیه ( سناریو ) و بازبینی آن ، نهایتا سناریو در کلاس تدریس و توسط اعضای گروه به مشاهده و نقد و تحلیل گذاشته شد و در تدریس مجدد نیز اصلاحاتی صورت گرفت که نتایج ذیل از این اجرا حاصل گردیده است  :

وجود دوربین و همکاران ناظر در کلاس موجب جلب توجه دانش آموزان و خروج کلاس از روند طبیعی می گردد  که در تدریس مجدد سعی در رفع این اشکال گردید  .

برخی از دانش آموزان بسیار کم حرف بوده و لزوم رفع این مشکل به نظر می رسد  .

در تدریس مجدد مشکل گردش صحیح مجری در سطح کلاس ، برخورد خشک اولیه با دانش آموزان برطرف گردید  .

مجری با طرح سوالات مختلف و طرح جملات ناقص جهت تکمیل آن توسط دانش آموزان  کم حرف سعی در فعال کردن دانش آموزان می بودند .

 

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این درس پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این درس پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این درس پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید