114 – ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس کار و فناوری با روش های مناسب

114 – ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس کار و فناوری با روش های مناسب

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 661 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 1 نوامبر 2019

به روز رسانی در: 1 نوامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری  :

ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس کار و فناوری با روش های مناسب

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات ده صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 4

نکات کلیدی : 4

مقدمه و بیان مساله. 5

توصیف وضعیت موجود. 5

چگونگی انتخاب مسئله. 5

اهداف پژوهش : 6

هدف اصلی : 6

پرسش های پژوهش : 6

مقایسه با شاخص : 7

گرد آوری اطلاعات.. 7

مصاحبه با خود دانش آموز 8

نظر همکاران. 8

ضرورت و اهمیت آموزش کار و فناوری در مدارس.. 8

کم رنگ شدن نقش وسایل کمک آموزشی در تدریس و یادگیری.. 9

پیشینه تحقیق.. 10

تجزیه وتحلیل اطلاعات.. 12

چگونگی اجرای راه حل. 12

ارزیابی راه کارهای فوق ارزیابی ودرنهایت راهبردهای زیر برای حل مشکل انتخاب شد: 12

نقاط قوت اجرای طرح. 13

نقاط ضعف : 13

پیشنهادات و نتیجه گیری.. 13

منابع. 14

چکیده

یکی ازعناصر اصلی دربرنامه درسی و طراحی آموزشی  موضوع روش های یاد دهی- یاد گیری است.  اگر روش های تدریس و فعا لیت های مکمل مورد استفاده،  به خوبی انتخاب و اجرا شوند، بدون شک خلاقیت دانش آموزان نیز مجال پرورش پیدا می‌کند.  اما انتخاب روش های تدریس اغلب تحت الشعاع خواست و توانایی‌های معلمین قرار می‌گیرد. بسیاری از  معلمین متأسفانه آموزش را تکثیر دانش می دانند و به خلاقیت اهمیت نمی دهند و به دانش آموزی که محفوظاتش خوب باشد، توجه بیشتری می‌کنند و خود را تنها فرمانده کلاس می‌دانند اما در این میان معلمین آگاهی نیز هستند که فرا گیرندگان را افرادی صاحب فکر می‌دانند و برای بروز خلاقیت آموزش می‌دهند و از کلیه امکانات وابزارها برای آسان‌ترکردن یاد گیری کمک می‌گیرند0

امروزه به روش‌های  فعال تدریس که  دستاوردهای مفیدی در یادگیری می باشند تاکید بیشتری می‌شود و کسی که در موقعیت تعلیم وآموزش قرار می گیرد باید به این نکته مهم توجه کند. بیش از این که گفتارهای اودر مخاطب تاثیرداشته باشد، رفتارومنش او موثر است. درسیره پیامبر(ص) به چه عاملی مردم جذب می شدند؟در قرآن آمده است:

“اگر تو تندخوبودی مردم از اطراف تو پراکنده می شدند” معلم بایدجذاب باشدکه یکی از عوامل جذابیت نرم خویی است یکی ازنکاتی که معلمان باید توجه کنند ویژگی های شخصیتی است.انضباط ونظم عمومی باعث علاقه دانش اموزان به درس می شود. توجه به ویژگی های شخصیتی دانش اموزخیلی مهم است که باید به ان پی برد.ارتباط دادن مسایل آموزشی به زندگی دانش اموز ازنکات قابل توجه درمسیر معلمی است این اموزش باید طوری صورت گیرد که اومتوجه شوداین تعالیم درزندگی اوبه کار می اید این باعث علاقه او به درس خواهد شد.

 

اینجانب در سال تحصیلی …………….. به عنوان دبیر کار و فناوری در مدرسه …………………. مشغول به تدریس بودم .بعد از مشاهده بی علاقگی دانش آموزان برای یادگیری این درس تصمیم گرفتم آنها را به درس کار و فناوری علاقمند و یادگیری آن را در آنها تقویت نمایم .

 

نکات کلیدی :

دانش آموز –  کار و فناوری – تقویت یادگیری

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید