معرفی اقدام پژوهی
چگونه توانستم دانش آموز شلوغ کلاس را که دیگران را اذیت می کرد آرام کنم ؟
موضوع اقدام پژوهی :
چگونه توانستم دانش آموز شلوغ کلاس را که دیگران را اذیت می کرد آرام کنم ؟
– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و نه صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان
ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :
فهرست مطالب
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها: 7
ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار: 12
اهمّیّت انضباط به شرح زیر است : 16
ارائه دلایل مشکل شلوغ کاری: 17
۲: عوامل خانوادگی شلوغ کاری. 18
درباره منشاء و ریشه شلوغ کاری از چند مسأله باید سخن گفت.. 23
▪ آشنا کردن به حقوق دیگران: 24
▪ رفع ناکامیها و محرومیتها: 25
راه کار و نتیجه گیری (گزارش نهایی ) 25
چکیده
شلوغ کاری وسیله ای رفتاری است که فرد به وسیله آن خواستار به دست آوردن هدفی دیگر است و ابداً قصد حمله به دیگران یا اذیت کردن آنها را ندارد. البته در این میان ممکن است لطمه ای نیز به کسی وارد شود. مثلاً کودکی بزهکار کیفخانمی را می رباید تا به این وسیله مورد تشویق و تأیید گروه همسالان قرار گیرد ممکن است شلوغ کاری جنبه انتقام گیری نیز داشته باشد. یعنی کودکی که مورد اذیت و آزار قرار گرفته و نتوانسته خشم خود را ابراز کند، اکنون با شلوغ کاری به کاهش اضطراب خود می پردازد. در این جا شلوغ کاری وسیله ای است که کودک با توسل به آن می خواهد به هدف خود یعنی کاهش اضطراب دست یابد.
آموزش و پرورش جدید صحنه ای از یادگیری های متقابل از همه رسانه ها، افراد و تأثیرات فرهنگی همه جوامع است. خیلی از دانش آموزان از کوچک ترین وقایع جهان و محیط قبل از معلمان و مدیران خود آگاه می شوند و انتظارات خاصی از آن ها دارند. در چنین شرایطی، تغییر و اصلاح رفتار تابع درک عمیق علل رفتار است. به همین دلیل برای برقراری انضباط و اصلاح رفتار باید معلمان و مدیران اصول رفتار شناسی و برقراری انضباط را درک و نگرش های درست و عالمانه ای نسبت به آن داشته باشند تا در کارهای پرورشی خود موفق باشند.
اینجانب ………… در اقدام پژوهی فوق تلاش نموده ام تا از شلوغ کاری دانش آموزم فرشید جلوگیری کرده و راهکار های آن را در اختیار همکاران گرامی قرار دهم.