معرفی اقدام پژوهی
چگونه توانستم با استفاده ازهنر و قصه گویی دانش آموزان کلاسم را به درس قرآن علاقه مند کنم؟
موضوع اقدام پژوهی :
چگونه توانستم با استفاده ازهنر و قصه گویی دانش آموزان کلاسم را به درس قرآن علاقه مند کنم؟
– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات سی و نه صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان
ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :
فهرست مطالب
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها و اطلاعات… 8
نگاهی به روش تدریس مبتنی بر خلاقیت… 9
اجرای یک سری از راهکارهای تلفیقی با درس هنر و قصه. 27
دیگر راهکار های پیشنهادی در رابطه با تلفیق هنر در درس قرآن.. 37
چکیده
عنوان اقدام پژوهی حاضر این است که ، چگونه توانستم با هنر و قصه گویی دانش آموزان کلاسم را به درس قرآن علاقه مند کنم؟؟ و هدف اصلی آن نیز افزایش میزان علاقه مندی دانشآموزان یاد شده به درس قرآن و فعالیت های مربوط به آن می باشد. آشنا نمودن دانش آموزان با اصول و مبانی دین اسلام، به ویژه قرآن کریم ، آن هم در پایه اول دبستان ، همواره نیازمند تکرار است. زیرا عامل « تکرار » در فرایند تدریس ، امری اجتناب ناپذیر می باشد. بدون شک ، انجام این تحقیق ، از ابعاد گوناگون دارای اهمیت و ضرورت بسیار بوده است. زیرا از یک سو، علاوه بر ایجاد علاقه مندی در دانشآموزان دبستان …….. به درس قرآن ، میزان فعالیت و مهارت آنان در روخوانی ، روان خوانی ، قرائت و حفظ آیات ، پیام ها و داستان های قرآنی را افزایش می داد و از دیگر سو، موفقیت دانشآموزان در یادگیری دیگر دروس( قرائت فارسی ، جمله نویسی ، املا و غیره ) را نیز امکان پذیر می ساخت.
واژگان کلیدی :
دانش آموزان – پایه اول- قرآن – علاقه مندی-تلفیق-هنر-قصه گویی