419 – چگونه توانستم با استفاده ازهنر و قصه گویی دانش آموزان کلاسم را به درس قرآن علاقه مند کنم؟

419 – چگونه توانستم با استفاده ازهنر و قصه گویی دانش آموزان کلاسم را به درس قرآن علاقه مند کنم؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 487 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 19 اکتبر 2019

به روز رسانی در: 19 اکتبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چگونه توانستم با استفاده ازهنر و قصه گویی دانش آموزان کلاسم را به درس قرآن علاقه مند کنم؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم با استفاده ازهنر و قصه گویی دانش آموزان کلاسم را به درس قرآن علاقه مند کنم؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات سی و نه صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 3

مقدمه. 4

بیان مسأله. 5

توصیف وضع موجود. 6

گرد آوری شواهد یک…. 7

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها و اطلاعات… 8

نگاهی به روش تدریس مبتنی بر خلاقیت… 9

کلاس درس و خلاقیت… 11

زیبایی شناسی.. 11

زیبایی شناسی در هنر. 12

راه حل های پیشنهادی.. 12

انتخاب راه حل ها 15

اعتبار بخشی به راه حل ها 17

نظارت بر اجرای راه حل ها 22

اجرای یک سری از راهکارهای تلفیقی با درس هنر و قصه. 27

دیگر راهکار های پیشنهادی در رابطه با تلفیق هنر در درس قرآن.. 37

پیشنهاد ها و راهکارها 37

فهرست منابع و مآخذ. 39

چکیده

عنوان اقدام پژوهی حاضر این است که ، چگونه توانستم با هنر و قصه گویی دانش آموزان کلاسم را به درس قرآن علاقه مند کنم؟؟ و هدف اصلی آن نیز افزایش میزان علاقه مندی دانش‌آموزان یاد شده به درس قرآن و فعالیت های مربوط به آن می باشد.  آشنا نمودن دانش آموزان با اصول و مبانی دین اسلام، به ویژه قرآن کریم ، آن هم در پایه اول دبستان ، همواره نیازمند تکرار است. زیرا عامل « تکرار » در فرایند تدریس ، امری اجتناب ناپذیر می باشد. بدون شک ، انجام این تحقیق ، از ابعاد گوناگون دارای اهمیت و ضرورت بسیار بوده است. زیرا از یک سو، علاوه بر ایجاد علاقه مندی در دانش‌آموزان   دبستان …….. به درس قرآن ، میزان فعالیت و مهارت آنان در روخوانی ، روان خوانی ، قرائت و حفظ آیات ، پیام ها و داستان های قرآنی را افزایش می داد و از دیگر سو، موفقیت دانش‌آموزان در یادگیری دیگر دروس( قرائت فارسی ، جمله نویسی ، املا و غیره ) را نیز امکان پذیر می ساخت.

واژگان کلیدی :

دانش آموزان – پایه اول- قرآن – علاقه مندی-تلفیق-هنر-قصه گویی

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید