447 – چگونه توانستم پرسش مهر هجدهم رئیس جمهور را به صورت عملی در کلاسم پیاده سازی کنم ؟

447 – چگونه توانستم پرسش مهر هجدهم رئیس جمهور را به صورت عملی در کلاسم پیاده سازی کنم ؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 106 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 21 اکتبر 2019

به روز رسانی در: 24 اکتبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چگونه توانستم پرسش مهر هجدهم رئیس جمهور را به صورت عملی در کلاسم پیاده سازی کنم ؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم پرسش مهر هجدهم رئیس جمهور را به صورت عملی در کلاسم پیاده سازی کنم ؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و پنج صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

 

فهرست مطالب

چکیده 5

مقدمه. 6

بیان مسئله. 7

توصیف وضعیت موجود. 9

شواهد1( گردآوری اطلاعات ) 9

مصاحبه با مدیریت مدرسه. 10

مصاحبه بامعاونت مدرسه. 10

معلمان. 10

دانش آموزان. 11

یافته های تحقیق. 11

احترام به افکار و فرهنگ یکدیگر. 11

احترام گذاشتن در سیره و روایات.. 12

فواید احترام به افکار دیگران. 13

مهارت های لازم برای احترام به افکار دیگران. 13

تقویت مذاکره 13

مهارت تحمل در شنیدن افکار و نظرات دیگران. 13

مهارت گوش کردن موثر. 14

مهارت انتقادپذیری و انتقاد کردن صحیح. 14

آزادى فکر و اندیشه و انتخاب راه: 14

احترام به عقاید و مقدسات دیگران در قران. 16

تجزیه وتحلیل داده ها 17

راه‌حل‌های پیشنهادی.. 17

انتخاب راه جدید به طور موقت: 18

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن: 19

گرد آوری اطلاعات (شواهد 2) : 20

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن : 21

نتیجه گیری: 22

منابع. 24

چکیده

اختلاف نظر چه در جامعه و چه در مدرسه  در بین گروه‌هایی مثل دانش آموزان یکی از عوامل مهم تغییرات اجتماعی گروهی و فردی محسوب می‌شود و یک امر مورد نیاز در جامعه و مدرسه  به شمار می‌آید. زیرا نمی‌توان گفت همه دانش آموزان یک مدرسه یک شکل و با یک طرز فکر هستند  و یک خط فکری را دنبال می‌کنند و عقاید و نظرات مشترکی دارند. وجود  اختلاف نظر و تفاوت افکار و طرز فکر در یک مدرسه یک امر طبیعی است. اگر این امر در درون مدرسه و مشکلات ناشی از آن در آن تأثیرات زیادی بر جای گذارد خشونت، قهر و بسیاری از این رفتارها بیشتر می‌شود در مقابل شادی و نشاط کاهش پیدا می‌کند.  و این برای محیط هایی چون مدرسه ناخوش آیند است.هنگامی که دانش آموزی تک بعدی به مسئله نگاه می کند و حرف خود را مبنا قرار می‌دهد و دیگران را سرکوب می‌کند او توانایی پذیرش عقاید مخالف را ندارد و این موضوع مربوط به شخصیت پرورش یافته وی می‌شود.بنابراین تضاد بین دانش آموزان مدرسه تا حد زیادی ایجاد شکاف خواهد کرد. ریشه بسیاری از اختلافات عمیق در این مسئله وجود دارد و در موارد حادتر اگر از حد معین تجاوز کند به مشکلات بیشتری می انجامد.تحمل این مسئله که به پرسش مهر 97-1396 رئیس جمهور انجامید به عقاید و مخالفت‌های دیگران، تربیت افراد، سطح تحصیلات، میزان اعتقادات و باورهای دینی بستگی دارد. اینکه شخصیت فرد در چه خانواده‌ای پرورش یافته از اهمیت برخوردار است.  با توجه به آنچه گفته شد در سال تحصیلی اخیر بنده به عنوان آموزگار پایه چهارم ابتدایی تصمیم گرفتم بر روی این مهم به صورت اقدام پژوهی کار کنم و موضوع اقدام پژوهی خود را این گونه انتخاب نمایم: چگونه توانستم پرسش مهر هجدهم رئیس جمهور را به صورت عملی در کلاسم پیاده سازی کنم ؟

کلیدواژه : اقدام پژوهی ،پرسش مهر،احترام،تحمل،دانش آموزان

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

2000 تومان – خرید

پاسخ دهید