34 – چگونه می توانم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟

34 – چگونه می توانم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 595 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 28 می 2019

به روز رسانی در: 28 می 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه می توانم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟

موضوع اقدام پژوهی : چگونه می توانم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟– قابل استفاده برای همه دبیران و آموزگاران  – فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات  یازده صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قراردادده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چگونه می توانم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟. 2

چکیده: 3

مقدمه : 4

توصیف وضع موجود ( شواهد 1) 6

راه های جمع آوری اطلاعات: 7

راه حل های انتخابی و اجرا: 8

توصیف وضع مطلوب (شواهد موفقیت در پژوهش شواهد2) 9

نتیجه گیری و توصیه ی ما به معلمان و والدین: 10

منابع : 11

 

چگونه می توانم یادگیری نماز را در دانش آموزانم تثبیت کنم؟

 

از سنین نخستین دبستان باید کودکان را بتدریج با نماز آشنا و به نماز خواندن تشویق کرد .بسیار مشاهده شده است که کودکان در کنار پدر و مادر می ا یستند یا به تنهایی نماز خواندن آن ها را تقلید می کنند. این مساله بیانگر این واقعیت است که رفتار کودک ،انعکاسی از رفتار الگوهاست و اگر مورد تشویق و تایید والدین و سایر الگها قرار گیرد ،تمایل بیشتری برای انجام آن پیدا میکند . از سوی دیگر لازم است اولیا و مربیان همواره در عملکرد خود ثابت قدم بوده، شخصیتی عاطفی ، منطقی و محبوب داشته باشند تا اثرگذاری آن ها در اجاد عادات خوب در کودکان افزایش یابد . تعلیم و تکریم نماز و توام کردن نماز با تجارب متنوع و خوشایند برای کودکان می تواند به علاقه مندی و عادت دادن آن به نماز موثر باشد.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید