برطرف سازی مشکل درس املا دانش آموز پایه ششم ابتدایی با سابقه بیماری صرع

برطرف سازی مشکل درس املا دانش آموز پایه ششم ابتدایی با سابقه بیماری صرع

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 494 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 30 نوامبر 2019

به روز رسانی در: 30 نوامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

گزارش تخصصی آموزگار ششم ابتدایی :

برطرف سازی مشکل درس املا دانش آموز پایه ششم ابتدایی با سابقه بیماری صرع

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و چهار صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 4

نکات کلیدی : 4

مقدمه. 5

بیان مسأله  : 8

توصیف وضعیت موجود. 9

اهمیت و ضرورت حل مشکل: 9

اهداف گزارش تخصصی : 9

هدف اصلی : 9

اهداف جزئی : 10

مقایسه با وضع مطلوب : 10

جمع آوری اطلاعات.. 10

الف –  مشاهده 11

ب –  مصاحبه. 11

ج) بررسی اسناد و مدارک.. 11

د) استفاده از نظرات همکاران : 11

هـ) مطالعه ی کتابخانه ای.. 11

صرع و ضعف تحصیلی.. 11

صرع و روزهای امتحان. 13

تجزیه تحلیل اطلاعات.. 13

اقدامات راه حل های پیشنهادی: 13

یافتن راه حل مناسب.. 15

اجرای راه حل های انتخاب شده. 15

ارزیابی نتایج بدست آمده. 19

ارزیابی بعد از اجرای طرح.. 19

2 – مصاحبه با مادر علی : 19

2- مصاحبه با خود دانش‌آموز: 20

4مدیر و سایر همکاران. 20

نقاط قوت.. 20

نقاط ضعف : 20

نتیجه‌گیری.. 20

ارائه پیشنهادات.. 21

پیشنهاد به همکاران: 21

همکاری با مدرسه: 22

اطلاعات عمومی در مورد صرع: 22

اطلاعات خاص در مورد کودک شما: 23

مشارکت مدرسه: 23

– شبکه: 23

– جلسات غیر رسمی: 23

– امکانات اضافی: 23

منابع و مأخذ. 24

چکیده

صرع بیماری است که همه انسانها کم و بیش با آن آشنا هستند و شاید در کوچه و خیابان , در شهر و مدرسه محله زندگی و یا اقوام و دوستان و یا حتی در خانه ی خود با آن بر خورد کرده باشند، چون این قبیل بیماران از نظر ظاهر علایمی ندارند و ظهورش ناگهانی است، موجب تعجب و بعضاً ترس اطرافیان می شود .

در این پژوهش در مورد بهبود مشکل درس دیکته نویسی و سایر دروس دانش‌آموزی به نام علی که در پایه ششم مشغول به تحصیل است ، می باشد.  با بررسی علل و علائم ضعف دیکته‌نویسی در دانش‌آموز متوجه شدم مشکل دانش‌آموز ناشی از سابقه بیماری صرع در وی می باشد . از این رو برآن شدم تا راه کارهایی جهت بهبودی و درمان این مشکل ارائه دهم .

برای پیدا کردن راه کارها نیاز به یک سری اطلاعاتی داشتم، نظیر این اطلاعات را از طریق خود دانش آموز، پرونده وی ، والدین و مشاور مدرسه  جمع آوری کردم با توجه به این اطلاعات راه کارهایی را یافتم و آنها را با دانش آموز به مرحله  اجرا در آوردم. جملگی این راه کارها برای تقویت حافظ دیداری، تقویت توالی دیداری و تقویت حافظه شنیداری بود که  علی در آنها ضعف داشت. در پایان اجرای این راه حل ها ، نتیجه خوبی از پیشرفت دانش آموز به دست آمد که امیدوارم این را حل ها برای سایر معلمان که دانش آموزان با مشکل صرع دارند مثمر ثمر واقع شود.

با اجرای راه کارها تأثیر زیادی در بهبود دیکته دانش‌آموز مبتلا به صرع مشاهده نمودم  ومتوجه شدم که کارهای انجام گرفته توانسته است تا حدود زیادی ازتکرار اشتباهات مکرر وی دردیکته  و سایر درسها جلو گیری داشته باشد به طوری که : خود دانش‌آموز، خانواده، معلم و همکاران در مدرسه از بهبود مشکل دیکته نویسی دانش‌آموز ابراز خرسندی نمودند .

نکات کلیدی :

صرع ، ضعف املا ، راه کارها

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید