133 – حل مشکل روان خوانی دانش آموز دیرآموز با روش های مناسب

133 – حل مشکل روان خوانی دانش آموز دیرآموز با روش های مناسب

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 449 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 نوامبر 2019

به روز رسانی در: 2 نوامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی :

حل مشکل روان خوانی دانش آموز دیرآموز با روش های مناسب

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات سی و یک صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده: 3

مقدمه: 4

▪ ویژگی های شناختی دانش‌آموزان دیرآموز. 4

بیان مسئله. 6

توصیف وضع موجود. 7

گردآوری اطلاعات (شواهد1): 8

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها : 10

انتخاب راه حل جدید: 13

استفاده از کارتهای حافظه آموزشی زودآموز: 14

2- تهیه تابلو ارزشیابی توصیفی : 15

اجرای راه حل و نظارت برآن: 15

گردآوری اطلاعات (شواهد2): 17

ارزیابی اقدامات انجام شده: 18

ویژگیها و چالشهای کودکان دیرآموز: 22

الف) ویژگی های شناختی- آموزشی کودکان  دیرآموز: 22

برخی از یژگیهای کودکان دیرآموز عبارتست از: 22

ب) ویژگی های رفتاری و عاطفی- اجتماعی کودکان  دیرآموز. 24

ج) مشکلات   و چالشهای موجود در فرآیند شناسایی دانش آموزان دیرآموز: 26

راهبردهایی برای آموزش و توانبخشی دانش آموزان مرزی (دیر آموز): 26

نتیجه گیری: 30

منابع وماخذ: 31

 

چکیده:

با توجه به ویژگی های دانش آموزان دیرآموز متخصصان تعلیم و تربیت عادی و استثنایی عموماً بر این باورند که چون این قبیل دانش آموزان از نظر رشد ذهنی تفاوت کمی با دانش آموزان عادی دارند بهتر است در مدارس عادی و همراه سایر همسالان خود تحصیل کنند.  در آموزش کودکان دیرآموز همواره باید سه اصل درگیری والدین ،آموزش فردی شده، و ارزیابی مستمر را مد نظر داشت. این کودکان هر چند که ممکن است در مهارتهای تحصیلی مانند خواندن و ریاضیات در کلاس درس با مشکلاتی مواجه باشند ولی در بکارگیری این مهارتها در موقعیتهای عملی و اجتماعی با موفقیت بیشتری عمل می کنند لذا مسایل آموزشی باید در سطح بکار بسته و عینی برای دانش آموزان تدریس شود.

اینجانب    آموزگار آموزشگاه     می باشم پژوهش حاضر به منظور تقویت مهارت های خواندن در دانش آموزان پایه اول  این آموزشگاه مخصوصا دانش آموز دیر آموزم به نام علی  انجام شد .بررسی اولیه نشان داد این دانش آموز  در روان خوانی ضعیف است. پس از انجام مطالعات  کتابخا نه ای و اجرای پرسش نامه های مربوط علل ضعف دانش آموزان  در روان خوانی به دو گروه طبقه بندی شد. الف:عوامل مربوط به توانایی های دانش آموزان ب:عوامل مربوط به انگیزش.   جهت حل مشکل موجود دو روش به اجرا در آمد . 1- استفاده از بازی  کارت های حافظه   آموزشی زودآموز 2-تهیه تابلو  ارزشیابی توصیفی .  نتایج پیشرفت خوبی را نشان داد و نمره روانخوانی این دانش آموز افزایش یافت. مدیر مدرسه نیز در ا رزشیابی که از دانش آموزان به عمل آورد رشد مهرت های خواندن را مطلوب تشخیص داد.     در پایان بر نقش استفاده از بازی های آموزشی و به کار گیری روش های نوین در بالا بردن انگیزش دانش آموزان مانند تابلوی ارزشیابی توصیفی تاکید شد.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید