242 – ارتقا پیشرفت تحصیلی دانش آموز طلاق با روش های مناسب 

242 – ارتقا پیشرفت تحصیلی دانش آموز طلاق با روش های مناسب 

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 659 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 5 نوامبر 2019

به روز رسانی در: 5 نوامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

گزارش تخصصی  معاون اجرایی :

ارتقا پیشرفت تحصیلی دانش آموز طلاق با روش های مناسب 

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و چهار صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده : 4

مقدمه : 4

بیان  مسأله : 5

بیان وضع موجود 6

شناسایی علّت : 7

اهداف گزارش : 8

هدف اصلی : 8

اهداف جزئی : 8

جمع آوری اطلاعات 8

گرد آوری راه حل ها : 9

انتخاب راه حل : 9

چگونگی کاربرد راه حل 10

ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت ) 10

نقاط ضعف 11

گزارش کامل 11

طلاق و مسائل تاثیر گذار بر روی فرزندان 11

پیشنهادات 13

تاثیر مشکلات خانوادگی بر روی دانش آموزان 14

مشکلات خانوادگی 14

خانواده و نقش آن بر افت تحصیلی دانش آموزان 15

ارائه راهکارهایی برای سرپرستان کودک برای کنار آمدن کودک با تغییرات حاصل از جدایی پدر و مادر : 17

توصیه به والدین 18

چگونه نقش مثبت داشته باشیم؟ 18

فرزندان خود را محترم بشمارید 18

گریز از خانواده 18

بیماری‌های خانه و تاثیر بر درس 18

پند و نصیحت حد و اندازه دارد 19

والدین بخوانند 20

فهرست منابع: 21

 

 

 

چکیده :

بدون شک دانش آموزی که در یک خانواده از هم گسیخته به سر می برد و اختلاف و مشاجرات والدین امنیت خاطر و سلامت عاطفی او را به هم می زند ، افت تحصیلی و کاهش علاقه به درس و مطالعه خواهد داشت .تجربه  نشان داده است که معلمان در آگاه کردن والدین وکنترل رفتار آنان ، نقش تعیین کننده ای ایفا می کند‌ و معلّم حافظ اسرار دانش آموز است . درگیری های خانوادگی و مشاجره های پدر و مادر در حضور فرزندان، تأثیرات روحی شدیدی بر کودکان و نوجوانان ناظر بر صحنه می گذارند و در رفتارهای پرخاشگرانه کودکان و نوجوانان اثر مزمن بر جای خواهد گذاشت. به طور کلی کودکان و نوجوانان مرگ پدر و مادر خود را راحت تر از طلاق آنان پذیرا هستند، در فوت پدر و مادر پیوندهای عاطفی، شخصیتی و احساسی و رشته های ارتباط روانی گسسته نمی شود یا کمتر سست می شود و افسردگی و ملال، کوتاه مدت و زودگذر است. در حالی که آثار طویل المدت طلاق در پسران و دختران بیشتر است و مشکلات ناسازگاری در تشکیل خانواده را به وجود می آورد.

اینجانب چند سالی است که در مدرسه ی ابتدایی مشغول به خدمت هستم  . متأسفانه در این مدّت  با شاگردان مشکل دار بسیاری  مواجه بودم و هر سال با تجربه بیش از قبل سعی در رفع یا کاهش آن نموده ام . امسال هم مثل هر سال از بین دانش آموزم که …. نفر بودند دانش آموزی مشکل دار به نام مهدی (اسم مستعار) وجود داشت. مهدی دانش آموزی بی نظم و پرخاشگری بود که با انجام حرکات ناشی باعث اذیّت و آزار دیگران و زور گویی به آنها شده بود  . او به درس و مدرسه علاقه ای نداشت و از انجام تکالیفش به بهانه های مختلف سر باز می زد.و دجار افت تحصیلی شده بود  من پس از مشاهده و مصاحبه با دیگران متوجّه از هم گسیختگی خانواده و محیط زندگی او شدم و با صحبت با مادر او و دیگران در پی رفع ناامنی و ترس و اختلالات رفتاری و اخلاقی او بر آمدم . پس از مطالعه و بررسی  و همفکری باهمکاران و دیگران و درپیش گرفتن روش های مناسب موفّق به کاهش اختلالات رفتاری و اخلاقی او شدم .  

 

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید