152 – بهبود فرآیند یاددهی و یادگیری در کلاسهای چند پایه با روش های مناسب

152 – بهبود فرآیند یاددهی و یادگیری در کلاسهای چند پایه با روش های مناسب

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 618 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 نوامبر 2019

به روز رسانی در: 2 نوامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

گزارش تخصصی آموزگار چند پایه :

بهبود فرآیند یاددهی و یادگیری در کلاسهای چند پایه با روش های مناسب

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات سی و سه صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده : 4

نکات کلیدی : 4

مقدمه. 5

توصیف وضعیت موجود. 6

اهداف پژوهش : 6

هدف اصلی : 6

اهداف جزئی : 6

مقایسه با شاخص : 6

جمع آوری اطلاعات.. 7

مبانی نظری.. 8

مبانی عملی.. 10

شرایط و علل وجود کلاس های چند پایه در روستا ها : 11

چگونگی اداره کلاس و تدریس برای پایه های مختلف در یک زنگ.. 11

آموزش چند پایه فرصت یادگیری برای همه. 13

مدیریت در کلاس های درس چند پایه : 15

رهنمودهایی جهت مدیریت موثر در کلاس های چند پایه : 16

مشکلات آموزشی در کلاس های چند پایه و راه حل های آنان. 17

تجزیه و تحلیل و تفسیر پیشینه. 19

چگونگی نظارت بر راه حل ها 20

ارزیابی بعد از اجرا 27

نقاط قوت.. 30

ارائه راه حل های جدید برای حل مسئله. 31

نتیجه. 31

نقاط ضعف و محدودیت ها 31

پیشنهادات.. 32

منابع و مآخذمورد استفاده 33

چکیده :

در نظام آموزشی کشور ما وجود کلاس های چند پایه واقعیتی اجتناب ناپذیر است ، شرایط سخت محیطی ، کمبود جمعیت دانش آموزی ، کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی ، مهاجرت طبیعی یا اجباری و وجود مشکلات و مسائل متعدد مادی و اقتصادی از عواملی هستند که امکان تشکیل واحد آموزشی را با کلاس های تک پایه محدود می سازند . هدف پژوهش حاضر بررسی عدم فرآیند یادهی یادگیری در کلاس های چندپایه و مشکلات روشهای موجود تدریس و مدیریت کلاس های چند پایه است .

سوال های این پژوهش در موردوضعیت فیزیکی مدارس و کلاس درس ، روش تدریس و مدیریت کلاس های چند پایه است . بر اساس نتایج به دست آمده عوامل اثر گذار بر روش تدریس از دیدگاه معلمان چند پایه کمبود وقت ، تعداد زیاد دانش آموزان در هر پایه عدم آگاهی از شیوه های تدریس در کلاس چندپایه کمبود وسایل آموزشی ، نامناسب بودن ترکیب سنی دانش آموزان و عدم تمرکز حواس بوده است .

نکات کلیدی :

کلاس چند پایه – فرایند یادگیری

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید