198 – چگونه توانستم نمره مستمر و پایانی هنر جویان هنرستان خود را افزایش دهم ؟

198 – چگونه توانستم نمره مستمر و پایانی هنر جویان هنرستان خود را افزایش دهم ؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 138 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 30 آگوست 2019

به روز رسانی در: 30 آگوست 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه توانستم نمره مستمر و پایانی هنر جویان هنرستان خود را افزایش دهم ؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم نمره مستمر و پایانی هنر جویان هنرستان خود را افزایش دهم ؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات سی صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده: 3

–  مقدمه. 7

بیان مسئله. 8

تعریف ارزش یابی مستمر. 9

ویژگی های ارزش یابی مستمر. 9

توصیف وضع موجود. 10

گرد آوری شواهد (1) 11

الف : کسب نمرات… 11

ب : پرسش نامه. 11

ج : مصاحبه با والدین.. 12

د : مصاحبه با همکاران.. 12

پیشینه تحقیق : 13

تجزیه وتحلیل داده ها 14

یافتن راه حل ها 15

راه حل ها 16

انتخاب طرح جدید و اجرای آن.. 17

روش دوم:تبادل نظررودرروی دانش آموز قوی با ضعیف… 18

روش سوم: تهیه فرم بررسی و نظارت بر تکالیف واموردرسی  توسط اولیا 18

گردآوری شواهد (2) 19

اعتبار بخشی و ارزیابی.. 19

بایدها و نبایدهای ارزش یابی مستمر. 20

نکات خاص در ارزشیابی مستمر. 21

مقایسه ارزش یابی پایانی با ارزش یابی مستمر. 21

خطاهای رایج در اجرای ارزش یابی مستمر. 22

ارزش یابی پایانی.. 23

مزایا و معایب سنجش و ارزشیابی پایانی.. 24

نتیجه گیری، ایرادها، پیشنهادها 25

فهرست منابع.. 30

چکیده:

آنچه باعث ارتقاء سطح علمی دانش آموزان مقطع هنرستان می شود، علاوه بر برخورداری از دبیرانی بامعلومات و باتجربه برخورداری ازکتبی است که بتواند نیازهای علمی دانش آموزان را برطرف کند.در حال حاضر مسئله ای در مدارس به شکل رقابتی مطرح است به عنوان “درصد قبولی”، که این موضوع بین مدارس مختلف شهر ، شهرستان ، استان و کشور به صورت معضلی در آمده است، دبیران زیادی می توانند شهادت بدهند که مدیر مدرسه از آنان خواسته است همه دانش آموزان را “قبول” کنند و “نمره” بدهند تا شاخص درصدقبولی-به عنوان ملاک رسمی موفقیت یک مدرسه و مدیر- بالا برود!

آنچه در این مبحث کوتاه به آن پرداخته می شود ، عمکرد نا درست در برخورد با دانش آموزان ضعیف است ،دانش آموزانی که برای ادامه تحصیل بی انگیزه هستند و این بی انگیزگی باعث شده است که نه تنها به درس و مدرسه علاقه نشان ندهند بلکه از آن به نوعی فراری باشند و مدرسه را تنها مفری بدانند برای دوست یابی و تفریح و وقت گذرانی و البته مسائل حاشیه ای دیگر که باز هم پرداختن به آنها مورد بحث ما نیست. اما همین دانش آموزان ضعیف و فراری از مدرسه که شاید در طول مدت تحصیل خود حتی یک بار هم بعضی از دروس را نمره خوبی نگیرند به راحتی در پایان سال نمره قبولی می گیرند و به سطوح بالاتر می روند ، مسئله و سوال اصلی این است ، چرا چنین اتفاقی می افتد و چرا باید زمینه ای برای چنین فاجعه ای وجود داشته باشد؟مسئله دیگری که باعث شده دانش آموزان بدون داشتن سواد علمی مناسب به پایه های بالاتر ارتقاء پیدا کنند ، عدم توجه به “نمره مستمر” است ، این نمره مستمر در طول سال به دانش آموز کمک می کند تا به اصطلاح اگر در طول سال درس خوانده اما شب امتحان مشکلی برایش پیش آمده و نتوانسته در بخواند بانمره مستمر که به واقع حق اوست ، حقی از او ضایع نشود ، اما متاسفانه بعضی از دانش آموزان به این نکته توجهی نمی کنند و از نمرات مستمر خوبی برخوردار نیستند و این موضوع باعث می شود که نمره نهایی آنها پایین آمده و حق آنان ضایع گردد. اینجانب ………… مدیر هنرستان …….. .شهرستان ……….در اقدام پژوهی حاضر تصمیم گرفتم به کمک راهکار های جذاب سطح معلومات و نمرات مستمر هنر جویان هنرستان خود را افزایش دهم.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

2000 تومان – خرید

پاسخ دهید