231 – چگونه با با نشاط سازی برنامه صبحگاهی مدرسه ، علاقه دانش آموزان را به درس و مدرسه علاقمند کردم.

231 – چگونه با با نشاط سازی برنامه صبحگاهی مدرسه ، علاقه دانش آموزان را به درس و مدرسه علاقمند کردم.

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 98 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 2 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه با با نشاط سازی برنامه صبحگاهی مدرسه ، علاقه دانش آموزان را به درس و مدرسه علاقمند کردم.

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه با با نشاط سازی برنامه صبحگاهی مدرسه ، علاقه دانش آموزان را به درس و مدرسه علاقمند کردم.

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و شش صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست:

چکیده 3

مقدمه. 4

بیان مسئله. 5

اهمیت و ضرورت تحقیق.. 6

توصیف وضع موجود. 8

گرد آوری شواهد یک…. 9

جمع آوری اطلاعات و ارائه ی راه حل های پیشنهادی: 10

انتخاب و اجرای راه حل: 11

اهمیت برنامه ریزی مراسم صبحگاه: 12

ارزشیابی: 13

ارایه نتایج وگرد آوری شواهد دو: 14

اهداف مراسم آغازین: 14

نکاتی  در باره مراسم آغازین: 17

مراسم صبحگاه در مدارس باید پرمحتوا باشد. 17

چند نمونه از دعا های مراسم صبحگاهی که در آموزشگاه ما انجام شد: 18

نتیجه گیری.. 22

راهکار های پیشنهادی.. 23

منابع و مآخذ: 25

 

چکیده

روان انسان در مقابل عوامل بیرونی و درونی واکنش هایی از قبیل شادی و نشاط ، تنفر ،غم و اندوه از خود نشان میدهد که به آن هیجان می گویند  یکی از این هیجان ها شادی است . شرایط ایجاد محیطی شاد و با نشاط به دو دسته تقسیم می شوند ، عوامل  بیرونی و عوامل درونی مدرسه .

مدیران مدارس در اجرای مراسم صبحگاه می توانند از نظر و حضور ، مربی و مشاور و معاون  و تشکل های دانش آموزی  استفاده نموده و ضمن بررسی و بازبینی مراسم صبحگاه ، برنامه ها را به صورت هفتگی یا ماهانه به دانش آموزان اعلام نمایند . برنامه های مراسم صبحگاه با تدبیر و مدیریت مدیر و همکارانشان می تواند پربار  برگزار گردد. ضمنا از برنامه های خسته کننده و کسل کننده خودداری گردد.

جو روانی و روحی مدرسه به وضیعت روحی مدیر و کار کنان و وضیعت فیزکی مدرسه بستگی دارد . وقتی

که محیط مدرسه شاد و بانشاط باشد دانش آموزان از لحظه ی ورود به مدرسه احساس لذت و آرامش می کنند .

بنا بر آنچه که گفته شد بنده تصمیم گرفتم که برنامه صبحگاهی آموزشگاه را بانشاط کنم. تا دانش آموزان در شرایط مطلوب بتوانند با علاقه بیشتری به درس و مدرسه بپردازند.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

2000 تومان – خرید

پاسخ دهید