174 – چگونه توانستم اختلالات رفتاری دانش آموزم را در زنگ ورزش برطرف نمایم؟

174 – چگونه توانستم اختلالات رفتاری دانش آموزم را در زنگ ورزش برطرف نمایم؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 53 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 29 آگوست 2019

به روز رسانی در: 29 آگوست 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه توانستم اختلالات رفتاری دانش آموزم را در زنگ ورزش برطرف نمایم؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم اختلالات رفتاری دانش آموزم را در زنگ ورزش برطرف نمایم؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و چهار صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست

عنوان اقدام پژوهی : 1

چگونه توانستم اختلالات رفتاری دانش آموزم را در زنگ ورزش برطرف نمایم؟. 1

چکیده اقدام پژوهی : 3

مقدمه : 4

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله. 4

گرد آوری اطلاعات ( شواهد- ا ) 7

تجزیه و تحلیل وتفسیرها: 8

انتخاب راه جدید به صورت موقّت… 11

آموزش درمانی.. 11

تکنیک هایی لازم برای کنترل پرخاشگری در محیط خانواده 12

درمان پرخاشگری: 13

قوانین یادگیری: 14

قانون اثر ونتیجه : 14

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن.. 15

گرد آوری اطلاعات(شواهد 2) 16

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید وتعیین اعتبار 18

ارائه راهکارها 19

زنگ ورزش انگیزه معلم ، علاقه دانش آموز 19

معلم ورزش: 20

منابع و ماخذ. 22

پیوست ها 22

چکیده اقدام پژوهی :

بنده به عنوان دبیر ورزش با دانش آموزی مواجه شدم که نظم وانضباط مدرسه را در زنگ ورزش برهم زده بود . او دارای اختلالات رفتاری از قبیل  شلوغی غیر نرمال ، مسخره کردن دیگران، اذیت دادن کردن دیگر دانش آموزان ،حسادت ، بی حوصلگی ،فحش دادن به دیگران ، لجبازی ، تنبلی بود. با توجه به اطلاعات بد ست آمده سوالات زیر برای رفع مشکل او در ذهن من ایجاد گردید:

1- آیا تربیت غلط او، موجب اختلال رفتاری ایشان شده است ؟

2- آیا به خاطر روایط غلط با وی، ایشان دچار خود پنداری منفی از خود شده است؟

3-  آیا او دچار کمبود محبت شده است؟

4-  آیا او با رفتارهای خویش می خواهد د یگران را به خود متوجه سازد؟

5- چه راه حل هایی برای مشکل وجود دارد؟

6-چه نیروها یا چه کسانی می توانند در حل مشکل کمک کنند؟

7- من چگونه خود را تغییر دهم که مورد قبول اوشوم؟

برای گرد آوری اطلاعات روشهای متعددی وجود داشت؛ با توجه به موضوع پژوهش ، به نظر می رسید که باید از چند روش به صورت ترکیبی برای جمع آوری اطلاعات استفاده نمایم . در این پژوهش روشهای مشاهده ، مشاهده مشارکتی و مصاحبه را انتخاب نمودم. برای کاهش حسادت ، شرکت دادن فرد در گروههای ورزشی  و احساس مسئولیت فرد نسبت  به گروه ورزشی باید انجام می شد   برای کاهش پرخاشگری و لج بازی ؛ از والدین دانش آموز خواسته شد که بین فرزندان تبعیض قائل نشوند و با فرزندان خود با ملایمت ومهربانی رفتار کنند و ویژگی های مثبت فرزند خود را با تشویق تقویت نمایند. تا فرزند دچار کمبود محبت نگردد .

به نظر می رسد یکی از علتهای  اساسی پرخاشگری و لج بازی تبعیض و کمبود محبت در محیط خانه است بنابر این والدین بایدبه  فرزند خود بر چسب های مثبت بزنند  تا او باور کند که واقعاً دارای  ویژگی های مثبت است .برای کاهش ضعف تحصیلی ، از بین بردن مشکلات عاطفی توسط والدین ومعلم مربوطه ، ایجاد انگیزه ، تقویت ویژگی های مثبت ، شکوفایی اعتمادبه نفس ، توجه لازم به وی ، تغییر نگرش او نسبت به خود از جمله عواملی هستندکه می توانند ضعف تحصیلی دانش آموزرا کاهش دهند.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

2000 تومان – خرید

 

پاسخ دهید