266 – چگونه می توانم سواد آموزان را در درس املاء توانا سازم

266 – چگونه می توانم سواد آموزان را در درس املاء توانا سازم

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 388 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 4 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 4 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه می توانم سواد آموزان را در درس املاء توانا سازم

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه می توانم سواد آموزان را در درس املاء توانا سازم

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات سیزده صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 4

توصیف وضع موجود. 5

گرد آوری اطلاعات و شواهد 1. 5

تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 6

خلاصه یافته های اولیه. 7

اصول و مبانی املاء نویسی.. 7

انواع املاء نویسی.. 8

معیار های ارزشیابی در املاء نویسی.. 8

راه های پیشنهادی برای املاء نویسی.. 9

چگونگی اجرای راه جدید. 9

جمع آوری اطلا عات وشواهد  2. 10

تجدید نظر درباره روش انجام گرفته. 11

از آنچه گذشت می توان به نتایج زیر دست یافت.. 12

نتیجه گیری.. 12

منابع وماخذ. 13

  چکیده

شمار سواد آموزانی که دچار برخی از مشکلات رفتاری یا تحصیلی هستند قابل توجه است . بی تردید شمار افرادی که دچار برخی مشکلات یاد گیری هستند به مراتب بیشتر از این می باشد .

آموزشیاران و همکاران نهضت سواد آموزی برای حل مشکلات آنان از روش های قدیمی و گاه منسوخ کمک می گیرند که علاوه بر صرف وقت فراوان نه تنها حاصل چندانی به دنبال ندارد بلکه ممکن است موجب یأس ، دلمردگی ، سر خوردگی و عصبیت و از دست رفتن علاقه سواد آموزان شد و نهایتاً افت تحصیلی را به دنبال خواهد داشت .

دستیابی به روش های بهینه نیازمند تفکر و تجربه عملی می باشد این پژوهش در واقع نتیجه تجربه عملی اینجانب از استحکام آموزش ها و یادگیری های دوران تحصیلی در مدارس توسط معلمان که در کلاس آموزش می دادند برایم به عنوان تجربه بود که هم اکنون در کلاس های سواد آموزی که دارم به کار برده ام و نتیجه داشته است .

بنده به عنوان آموزشیار نهضت سواد آموزی با مشکلی که در سواد اموزان مواجه بودم این بود که بیشتر انها در نوشتن املا ضعف دارند و در خود توانایی نوشتن املا را نمی بینند . با دیدن این وضعیت برآن شدم تا این مشکل آنها را حل نمایم .در نتیجه از روش تصویری و تجربه مشهود عملی آشپزی توانستم مشکل نوشتن و املا را در انها حل نمایم .

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید