387 – چگونه توانستم با پیام ارتباط برقرارکنم باوجود بیماری اوتیسم با درجه پایین ودرصد هوشی پایین و بتوانم روی پیشرفت درسی او تاثیر بگذارم؟

387 –  چگونه توانستم با پیام  ارتباط برقرارکنم باوجود بیماری اوتیسم با درجه پایین ودرصد هوشی پایین  و بتوانم  روی پیشرفت درسی او تاثیر بگذارم؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 445 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 17 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 17 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

 چگونه توانستم با پیام  ارتباط برقرارکنم باوجود بیماری اوتیسم با درجه پایین ودرصد هوشی پایین  و بتوانم  روی پیشرفت درسی او تاثیر بگذارم؟

موضوع اقدام پژوهی :

 چگونه توانستم با پیام  ارتباط برقرارکنم باوجود بیماری اوتیسم با درجه پایین ودرصد هوشی پایین  و بتوانم  روی پیشرفت درسی او تاثیر بگذارم؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات سی صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 5

کلیدواژه : 6

مقدمه. 6

بیان مسئله. 7

اهمیت موضوع. 8

توصیف وضعیت موجود. 8

گردآوری اطلاعات(شواهد1) 9

الف)مشاهده رفتارها وبررسی عملکرددانش آموزدرمدت معین: 9

ب)مطالعه پرونده تحصیلی دانش آموز: 9

ج)پرس وجو از همکاران: 10

تجزیه وتحلیل وداده ها 10

بررسی راه حل های موجود وانتخاب راه حل جدید. 12

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن.. 13

راهکار هایی که در جهت بهبود رفتار و ارتباط با پیام  انجام گرفت: 13

کار عملی.. 13

بعضی روشها 14

تطبیقهای حسی و حرکتی.. 15

وسایل هماهنگی.. 16

وسایل هماهنگی و ریاضیات… 16

وسایل هماهنگ کننده و بچه های اوتیسمی.. 17

آیا وسایل هماهنگ کننده می توانند مفید باشند؟. 18

آیا بعضی از وسایل و اشیای هماهنگ کننده بهتر از دیگران هستند؟. 18

استفاده از ماشین حسابها 19

استفاده از کامپیوتر. 19

مواد و وسایل.. 20

گردآوری شواهد(2) 20

ارزیابی تاثیراقدام جدیدواعتبارآن.. 21

تجدید نظر و ارائه نتایج.. 22

کمک برای تمرکز یافتن.. 23

برنامه ریزی.. 24

روشهایی برای کمک به کودکان اوتیسم.. 25

ماساژ دادن.. 25

الگو دهی.. 25

راهنمایی با گرفتن دست ها 25

ریتم و موسیقی.. 25

حرکات کنترل نشده 25

تمرین فیزیکی.. 26

تفاوت های اجتماعی.. 26

آموزش مهارت های اجتماعی.. 26

کودک اوتیسم نیاز به آموزش دارد. 27

تمرین موقعیت های اجتماعی متداول.. 28

منابع.. 30

چکیده

ناآرامی در کلاس درس با مسایلی چون جابه جا شدن روی نیمکت، صحبت با نفر کناری، پشت سری و…، ایجاد صدا مانند ضرب گرفتن روی میز یا جامیز، ساییدن کف پا به زمین، نقاشی کردن روی میز، دفتر، کتاب و… مشخص می شود. اغلب این دانش آموزان به آموزگار خیره می شوند، نکات درسی را یادداشت می کنند، اما در تمام این مدت، نمی دانند چه می نویسند و فقط به صورت غیرارادی چیزی را شنیده و یادداشت می کنند، اما در حقیقت در رویای خود غوطه ور هستند (نمونه ای از رویایی شدن).

هر روز که از کوچه و خیابان های شهر گذر می کنیم آدم های زیادی با ویژگی های منحصر به فرد را می بینیم که گاه برخی از آنها بیش از سایرین توجهمان را جلب می کند ؛ آدم هایی که نه به خاطر سرو صدا یشان بلکه به سبب سکوت و گوشه گیریشان متمایز شده اند.آدم هایی که شاید در ظاهر ساکت و گوشه گیر باشند اما حرف ها و و توانایی های بسیاری در سکوتشان پنهان کرده اند که فقط گوشی شنوا آن را درک می کند.”اوتیسم”  (در خود ماندگی) اختلالی است که زمینه ساز این تفاوت هاشده است ، اختلالی که منشا بروز آن هنوز قطعی نیست اما روش های درمانی و آموزشی برای بهبود این اختلال راهگشا خواهد بود.

آموزش مساله ای است که هرطیفی از جامعه باید از آن بهره مند شود اما برخی افراد به دلیل شرایط ویژه ای که دارند برای بهره گیری از شرایط نیازمند فضا و امکاناتی متفاوت تر هستند؛ از جمله این افراد کودکان و دانش آموزان اوتیستیک می باشند که نسبت به سایر گروه های با شرایط ویژه ، به دلیل تعداد کم و عدم آگاهی کافی از شرایطشان مهجور واقع شده اند.در اقدام پژوهی حاضر من تصمیم به این گرفته ام روی این موضوع که چگونه توانستم با پیام  باوجود بیماری اوتیسم با درجه پایین ودرصد هوشی پایین ارتباط برقرار کنم و روی پیشرفت درسی او تاثیر بگذارم؟ امید است این اقدام پژوهی مورد استفاده جامعه فرهنگیان قرار گیرد.

کلیدواژه :

بیماری، اوتیسم ،درجه پایین ،درصد هوشی ، پیشرفت درسی

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید