10 – اقدام پژوهی راههای مقابله با ترس و اضطراب در دانش آموز

10 – اقدام پژوهی راههای مقابله با ترس و اضطراب در دانش آموز

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 1240 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 29 ژانویه 2019

به روز رسانی در: 29 ژانویه 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

 اقدام پژوهی راههای مقابله با ترس و اضطراب در دانش آموز

موضوع اقدام پژوهی : اقدام پژوهی راههای مقابله با ترس و اضطراب در دانش آموز – قابل استفاده برای همه دبیران و آموزگاران  – فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات  سیزده صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قراردادده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده: 3

مقدمه: 4

تعریفی از اضطراب: 4

توصیف وضعیت موجود: 5

طرح و بیان مساله: 5

گرد آوری اطلاعات ( شواهد 1(  : 6

تجزیه و تحلیل داده ها: 7

خلاصه یافته های اولیه: 7

چگونگی اجرای راه جدید: 8

گرد آوری اطلاعات (شواهد 2): 8

منابع : 11

چکیده:

    در اوایل سال تحصیلی 92-91(امسال ) در بین دانش آموزان کلاسم  متوجه شدم که یکی از دانش آموزانم در کلاس درس فعال نیست و اگر از اودرس  پرسیده می شد شدت ترس و اضطراب در او به حدی بود که شروع به گریه و زاری می کرد.

تصمیم گرفتم که با مدیر مدرسه و دیگر همکاران و خانواده  در این زمینه صحبت کنم و ریشه ی اصلی این اضطراب را در او پیدا کنم با توجه به این که  این اضطراب یا ریشه در محیط مدرسه داشت یا در محیط خانواده باید امنیت و آرامش روحی را در محیط های مذکور از طریق دادن مسئولیت تشویق و … فراهم می کردم. (تنها دانش آموزی در کلاسم  بو د که پارسال هم کلاس اول را خواند ه ومردود شده بو د . )بعد از مدتی نتایج روش های به کاربرده شده به وضوح در دانش آموز قابل مشاهده بود و وضعیت درسی و روحی او بهتر از گذشته شد.

 

 

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید