257 – چگونه توانستم معلمان مدرسه را به استفاده از محتوای الکترونیکی در امر تدریس علاقمند نمایم .

257 – چگونه توانستم معلمان مدرسه را به استفاده از محتوای الکترونیکی در امر تدریس علاقمند نمایم .

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 566 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 3 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 3 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه توانستم معلمان مدرسه را به استفاده از محتوای الکترونیکی در امر تدریس علاقمند نمایم .

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم معلمان مدرسه را به استفاده از محتوای الکترونیکی در امر تدریس علاقمند نمایم .

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و شش صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 3

مقدمه. 4

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله. 5

گردآوری اطلاعات (شواهد1) 6

پیشینه تحقیق.. 8

مفهوم نوآوری در آموزش…. 11

ویژگی های نوآوری در آموزش…. 11

نوآوری و تحول در کلاس درس…. 11

استفاده از چندرسانه ای های آموزشی در تدریس…. 12

استفاده از CD های آموزشی در تدریس…. 14

استفاده از رایانه و اینترنت در تدریس…. 14

استفاده از وبلاگ آموزشی در تدریس…. 16

استفاده از روش فعال یاددهی –  یادگیری مبتنی بر ICT.. 16

اجرای راه حل ، مرحله دوم. 18

دیگر اقدامات انجام شده : 18

گرد آوری اطلاعات (شواهد2) 18

ارزیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن.. 19

نتایج حاصل از اقدام. 20

نتیجه گیری و پیشنهادات… 21

منابع.. 26

 

 

چکیده

 

در طراحی محتوای الکترونیکی تنها به ارائه‌ی متن اکتفا نمی‌شود. بلکه تلاش می شود تا با به کارگیری امکانات و ابزارهای پیشرفته‌ی چند رسانه‌ای و تعاملی محیط کلاس بازسازی گردد و از فرایند یادگیری اطمینان حاصل شود.

استفاده از صوت، تصویر و پویانمایی از ویژگی‌های محتوای الکترونیکی است و عبارت‌اند از: امکان ارتباط سریع و زنده با مربی و راهنمای آموزشی، دسترسی به بانک پرسش‌ها و پاسخ‌های احتمالی، امکان نگارش و ذخیره جزوه و یادداشت شخصی، امکان دسترسی کامل به جزوه‌های هر درس، ارائه‌ی پرسش و آزمون های متناوب و گزارش نتایج آن، امکان تکرار و بازبینی هر بخشی از درس، هدایت آموزشی فراگیرنده و مشخص کردن وظایف و مراحل کار در طول استفاده از دوره . در محیط الکترونیکی کتاب‌ها و متن‌ها به اسلاید، تصاویر، جداول و فیلم تبدیل می شوند. برای رسیدن به این تغییر و تحول درک شعور، به تلاش و پشتکار و سعی فراوان نیاز است. چرا که هنوز به صورت یک روش جا افتاده برای تدریس محسوب نمی شود.

مدت هاست که در ایران، در رسانه‌ها و کنفرانس‌ها، دورادور شاهد مباحث مربوط به آموزش الکترونیکی در دانشگاه مجازی بوده‌ایم. محوریت این جلسات با کلماتی هم چون ایجاد زیر ساخت آموزش الکترونیکی در مدارس و در دانشگاه‌ها و حتی تاسیس دانشگاه های مجازی با حمایت دولت همراه بوده است.

ساخت محتوای الکترونیکی یا تبدیل کلاس‌های درسی به یک فضای مجازی و غیر فیزیکی، چیزی است که از دهه نود با جدی شدن اینترنت در فضای آموزشی مطرح شد و در پانزده سال گذشته، شرکت‌های خصوصی و بسیاری از دانشگاه‌ها، بر روی تولید محتوای الکترونیکی و هم چنین تولید نرم افزارهای فضای آموزشی مجازی اقدام کردند.

اینجانب …………معاون اجرایی آموزشگاه ………….. تصمیم گرفتم در سال تحصیلی جدید دبیران آموزشگاه را به تولید محتوای الکترونیکی و استفاده از آن در امر تدریس علاقه مند سازم و آنان  را به سمتی سوق دهم که بتوانند از محتوای الکترونیکی در جهت پیشرفت تحصیلی و بالا بردن معلومات عمومی و شکوفایی فکری خود و دانش آموزانشان استفاده کنند،آنها را با سایت های مختلف آموزش محتوای الکترونیکی و کاربردهای فراوان اینترنت آشنا ساختم و به آنها یاد دادم چگونه می توانند با تولید محتوای الکترونیکی کیفیت  تدریس را بالا ببرند.

کلیدواژه : کامپیوتر-فناوری اطلاعات-محتوای الکترونیکی-دانش آموز-دبیر

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید