345 – چگونه توانستم سیره اخلاقی پیامبر(ص) را به صورت کاربردی و با زبان ساده و کودکانه در دانش آموزان سوم دبستان نهادینه کنم؟

345 – چگونه توانستم سیره اخلاقی پیامبر(ص) را به صورت کاربردی و با زبان ساده و کودکانه در  دانش آموزان سوم دبستان نهادینه کنم؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 463 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 12 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 12 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چگونه توانستم سیره اخلاقی پیامبر(ص) را به صورت کاربردی و با زبان ساده و کودکانه در  دانش آموزان سوم دبستان نهادینه کنم؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم سیره اخلاقی پیامبر(ص) را به صورت کاربردی و با زبان ساده و کودکانه در  دانش آموزان سوم دبستان نهادینه کنم؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات سی و پنج صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

 

چکیده

بدون تردید سازندگی درونی انسان و اصلاح و تهذیب نفس او در سعادت فردی و جمعی، دنیوی و اخروی او نقش بسزایی دارد. بطوریکه اگر انسان تمامی علوم را تحصیل کند و کلیه نیروهای طبیعت را مسخر خویش کند اما از تسخیر درون و تسلط برنفس خود ناتوان باشد از رسیدن به سعادت و نیل به کمال باز خواهد ماند. از این رو تربیت روحی و اخلاقی انسان در یک کلام«برنامه انسان سازی» برای هرجامعه ای امری بغایت جدی و حیاتی است.

با این وصف نگاهی به اوضاع جوامع بشری، نشان میدهد که آنچه قبل از همه بدست فراموشی سپرده شده است، تربیت اخلاقی و معنوی انسان است. تمامی نابسامانی های موجود در سطح  بین المللی و گرفتاریهای روزافزون آن،همگی ناشی از غفلت انسان از امر «تربیت» و  سازندگی روحی و اخلاقی خودش است.

انسان ظاهراً متمدن امروزی نیک می داند که در عرصه تسلط بر خود و امیال و کششهای ناموزون خویش کمترین توفیقی بدست نیاورده است ولی هرگز این شکست بزرگ و اساسی را به روی خود نمی آورد و چنان وانمود می کند که گوئی فاجعه ای بوجود نیامده و چیزی از دست نرفته است. اما در این میان برهیچکس پوشیده نیست که در این تمدنهای ظاهر فریب آنچه قبل از همه بدست فراموشی سپرده شده است همانا «انسان» و فضایل و کرامات انسانی است. یکی از مسائلی که پیامبر اکرم (ص) درباره آن سخن گفته اهمیت فراگیری تعلیم و تربیت اسلامی و مبانی آن در محیط آموزشی است. اینجانب ……………… در اقدام پژوهی حاضر تلاش دارم که چگونه توانستم سیره اخلاقی پیامبر(ص) را به صورت کاربردی و با زبان ساده و کودکانه در  دانش اموزان سوم دبستان نهادینه کنم؟

کلید واژه : تعلیم و تربیت،اسلام،دانش آموزان،پیامبر اکرم (ص)

 

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید