282 – چگونه توانستم لجاجت اسرا را کاهش دهم ؟

282 – چگونه توانستم لجاجت اسرا را کاهش دهم ؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 596 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 5 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 5 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه توانستم لجاجت اسرا را کاهش دهم ؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم لجاجت اسرا را کاهش دهم ؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات حجده صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

 

فهرست مطالب

چکیده 4

مقدمه. 5

توصیف وضیعت موجود و تشخیص مسئله. 5

گردآوری اطلاعات شواهد 1. 8

الف) عوامل فردی شخصیتی: 9

ب) عوامل خانوادگی: 9

ج) عوامل مدرسه ای: 10

پیشینه تحقیق.. 11

تجزیه و تحلیل داده ها 11

انتخاب راه حل های جدید و موقتی.. 11

1ـ الگو بودن در عینک زدن: 11

2ـ کارت تلاش: 12

3ـ تلفیق آموزش در منزل: 12

4ـ کاهش ناروانی کلامی: 12

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن. 13

گردآوری اطلاعات شواهد (2) 14

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن. 15

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی و نتیجه گیری.. 16

پیشنهاد. 17

منابع و مآخذ. 18

 

چکیده

در کلاس ………………….. دانش آموزی داشتم بنام اسرا از بچه هایی بود که مشکل اخلاقی و رفتاری داشت. از نظر ظاهر دختری آرام با هیکل معمولی و عینکی با قیافه ای دوست داشتنی اما اخمو …. از نظر عاطفی در خانواده به او خیلی رسیدگی و محبت می کردند. و خواسته هایش را بزودی برآورده می کردند. از این بابت احساس می کرد که پس همه باید با او اینچنین باشند.

در طول سال حوادث مختلفی برای من در کنار اسرا رخ داد که گاه شیرین و گاهی تلخ و ناراحت کننده بود.

با هر روشی در برطرف کردن رفتارهای نامطلوب ایشان و در نهایت کوشش در فعالیتهای یاددهی و یادگیری او پیش می رفتم. ولی متأسفانه جزء بچه های سخت جوش و لج باز بود. چه در مورد رفتار با خودم چه در مورد برقراری ارتباط با سایر همکلاسی ها. خیلی سعی می کردم رابطه ی دوستی با او برقرار بکنم.و اعتمادش را جلب نمایم و از این طریق هم رفتار او را بهبود بخشم و هم در آموزش او موفق باشم.

تا اواخر آبان ماه وضع به همین روال بود . تا اینکه با مادرش برای چندمین بار صحبت کردم. که چرا اسرا خصوصیات اینچنین دارد. کم حرف می باشد. با دوستانش رابطه ای ندارد.

در پاسخ به سؤالاتم سرش را پایین می اندازد. از نشان دادن تمرین هایش در عربی به من خودداری می کند. دائم سرش توأم با دست هایش بر روی نوشته هایش می افتد و هرگز نشان نمی دهد.

و جو کلاس را با این رفتارهایش به خود متوجه می کند. مادرش مطالبی را برایم اظهار کردند و با این ملاقات اطلاعاتی از گذشته ی او دستگیرم شد. در حیطه های مختلف یادگیری و برخورد صحیح با او کارم را شروع کردم.

با او بیشتر صحبت می کردم. از بچه ها می خواستم با او گرم باشند.

و با ایجاد رابطه ی دوستی اعتمادش را جلب نمودم. تا حدودی اخلاق و رفتارهای نامطلوب او را کاهش دادم. و در آموزش و پیشرفت او قدم نهادم. بیشتر او را تشویق می نمودم. تا اینکه سایر دانش آموزان کلاس دید مثبتی به او پیدا نمودند.

ـ پیشرفت های درسی و اخلاقی و رفتاری ایشان را به والدین و نیز مدیر و معاون مدرسه گزارش می دادم و در این راه حمایت آنان موجب دلگرمی در کارم می شد.

به امید روزی که تمامی دانش آموزان مشکل دار، آموزشی ـ پرورشی ـ رفتاری و تربیتی از طرف معلم کلاس به موقع شناسایی و حمایت بشوند و هرگز طرد نشوند.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید