357 – طرح درس فارسی ششم ابتدایی درس معرفت آفریدگار

357 – طرح درس فارسی ششم ابتدایی درس معرفت آفریدگار

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 3565 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 16 ژانویه 2020

به روز رسانی در: 16 ژانویه 2020

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی طرح درس :

طرح درس فارسی ششم ابتدایی درس معرفت آفریدگار

 نام کتاب درسی: فارسی

مقطع تحصیلی: ششم   

موضوع درس: معرفت آفریدگار

 

 اهداف :

اهداف

هر معلم قبل از ارائه هر درس یا فعالیت آموزشی باید قبل از ارائه یک بار آن را مرور نموده و ابهام و ایراد و اشکالات احتمالی را برطرف نموده و با اهداف هر فعالیت آشنایی کامل داشته باشد ، زیرا اگر هر فعالیت آموزشی که بدون آگاهی از هدف آن انجام شود امکان انحراف آن فعالیت از مسیر اصلی و رفتن به کج راهه می باشد . بدین منظور قبل از تهیه ی این الگوی در فرم پیوست ( فرم شماره 1 ) با عنوان ( بررسی معرفت آفریدگار ) به این مهم پرداخته است .

هدف غایی : عنوان و متن درس به متربی گوید که در همه حالات و زمان ها باید به یاد خدا بود و تا مراتب قرب الی ا… و حیات طیبه رسید .

اهداف کلی : آشنایی متربیان با خدا به عنوان اولین ، آن اولی که اولاتر از او نبوده و نیست و آغاز و فرجام هر کارش باید با نام و یاد او باشد .

اهداف تفصیلی : آشنایی متربیان در این سن ( غالبا 12 سال ) با متون کهن در قالب مناجات ، ستایش و نیایش ها

اهداف جزئی

خود ارزیابی : نوع تمرین : طرح چند سوال ( همگرا ، واگرا یا بینابینی ) با توجه به درس

اهداف : تقویت مهارت سخن گفتن و فن بیان ، مشارکت در فعالیت های گروهی ، ارزشیابی از میزان درک دانش آموز و خود ارزیابی خودش از میزان درک و دریافت از متن درس

 

–   فایل بصورت ورد و قابل ویرایش –  تعداد صفحات : شش صفحه – قیمت : فقط دو هزار تومان

فایل پی دی اف کامل این طرح درس فقط برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش و بدون آرم این طرح درس را به قیمت دوهزار تومان از لینک خرید دریافت نمائید .ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید :

در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این طرح درس را از لینک خرید زیر و با قیمت  دو هزار تومان دریافت نمائید .بر روی لینک زیر کلیک کنید: