206 – حل مشکل وسواس فکری یکی از دانش آموزان پایه دوم با راه حل های مناسب

206 – حل مشکل وسواس فکری یکی از دانش آموزان پایه دوم با راه حل های مناسب

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 510 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 4 نوامبر 2019

به روز رسانی در: 4 نوامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

گزارش تخصصی تخصصی آموزگار دوم ابتدایی  :

حل مشکل وسواس فکری یکی از دانش آموزان پایه دوم با راه حل های مناسب

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و دو صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده: 4

مقدمه : 6

بیان وضع موجود. 6

علائم متنوع وسواس فکری: 7

شیوع اختلال وسواس فکری.. 8

اهداف پژوهش…. 8

اهداف کلی: 8

اهداف جزئی: 8

مقایسه با شاخص : 8

جمع آوری اطلاعات… 8

جدول حل تناقضات: 11

ادبیات تحقیق.. 11

چگونگی پی بردن به این بیماری وسواس فکری.. 11

درمان وسواس فکری- عملی: 12

نقش مهم اطرافیان در درمان وسواس فکری عملی.. 13

تجزیه و تحلیل وتفسیرها: 14

انتخاب راه جدید به صورت موقّت… 17

ارزیابی بعد از اجرای طرح.. 17

مدل جدول تناقضات: 18

نقاط ضعف پژوهش : 19

نتیجه گیری.. 19

ارائه راهکا رها: 19

منابع : 21

چکیده:

بسیاری از مبتلایان به اختلال وسواس فکری- عملی به علت ترس از انگ اختلال روانی، مشکلات‌شان را ده­ها سال از خانواده مخفی می­کنند یا در برابر اعتراض‌های دیگران مشکل خود را نمی­پذیرند و همین موضوع باعث شدیدتر شدن مشکل‌شان می­شود. در حالی‌که این افراد به نوعی اختلال اضطرابی دچارند که زندگی‌شان را تحت‌الشعاع قرار داده است. این مشکل روان‌شناختی که زمانی، فقط در متون تخصصی شناخته شده بود، اکنون بخشی از فرهنگ عامه شده است. این مشکل گاهی آنقدر شدید می شود که باعث مشکلات زیادی از نظر اقتصادی، جسمی و ارتباطات اجتماعی می‌شود. مثلاً افرادی که دارای نوعی وسواس به نام وسواس شستشو هستند و تقریباً همه‌ی ما در یکی از اقوام، اطرافیان یا دوستان‌مان موردی از آن را سراغ داریم، بر اثر شستشوهای بسیار، دچار مشکلات جسمی زیادی مانند کمردرد و اگزمای شدید پوست می‌شوند، چندین برابر بقیه هزینه‌ی آب پرداخت می­کنند و به خاطر وسواسی که دارند ارتباط خود را با بسیاری از دوستان و اقوام خود که حساسیت آنها را در نظر نمی­گیرند، قطع می­کنند و حتی ممکن است سال‌ها باشد که مسافرت نرفته­ اند چون هیچ جایی را تمیز نمی­دانند این پژوهش با هدف حل مشکل  وسواس اخلاقی و رفتاری دانش آموز  آرزو  انجام گردیده است با توجه به اطلاعات بد ست آمده سوالات زیر برای رفع مشکل دانش آموز در ذهن من ایجاد گردید:1 – آیا بیماری سردرد ، موجب وسواس فکری او شده است ؟2-آ یا بیماری سردرد ، ناشی از فشارهای روانی است ؟3- آیا تربیت غلط ، موجب وسواس فکری ایشان شده است ؟4- آیا به خاطر روابط غلط با ایشان دچار خود پنداری منفی از خود شده است؟5-  آیا دچار کمبود محبت شده است؟6-  آیا با رفتارهای خویش می خواهد د یگران را به خود متوجه سازد؟7-  چه راه حل هایی برای مشکل وجود دارد؟روش استفاده در این پژوهش مدل جدول تناقضات می باشد. برای گرد آوری اطلاعات روشهای متعددی وجود دارد ؛ با توجه به موضوع پژوهش ، به نظر می رسد که ما مجبور باشیم از چند روش به صورت ترکیبی برای جمع آوری اطلاعات استفاده نمایم ..ارائه راهکارها: 1- محبت به موقع و متناسب به فرزندان ودانش آموزان ، موجب کاهش وسواس فکری می شود.2- توجه به موقع، محبت ، تقویت نکات مثبت ، پرورش اعتماد به نفس ، موجب نگرش مثبت فرد نسبت به خود و دیگران می شود.3- ایجاد انگیزه و ایجاد نگرش مثبت فرد نسبت به خود ومعلم و دیگران موجب بهبود وضعیت تحصیلی و رفتاری  فرد می شود. 4- بین فرزندان نباید تبعیض قائل شد . 5- بهتر است برای شناسایی و رفع مشکل از راهنمایی های صاحب نظران وروان شناسان ومشاوران تحصیلی استفاده گردد .به طور کلی می توان نتیجه گرفت که می توان با تدابیرعلمی وموثربسیاری ازوسواس فکری دانش آموزان راحل نمود.

کلید واژگان: وسواس فکری- دانش آموزان –  راه حل ها

 

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید