312 – چگونه توانستم با استفاده از تلفن همراه ، یادگیری دانش آموزان را در درس ریاضی افزایش دهم

312 – چگونه توانستم با استفاده از تلفن همراه ، یادگیری دانش آموزان را در درس ریاضی افزایش دهم

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 175 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 8 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 8 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چگونه توانستم با استفاده از تلفن همراه ، یادگیری دانش آموزان را در درس ریاضی افزایش دهم

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم با استفاده از تلفن همراه ، یادگیری دانش آموزان را در درس ریاضی افزایش دهم

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و چهار صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 4

نکات کلیدی : 4

مقدمه 5

بیان وضعیت موجود 6

اهداف پژوهش : 7

هدف اصلی : 7

اهداف جزئی : 7

سوالات پژوهش: 7

گردآوری شوهد 1. 8

الف) مشاهده: 8

ب – نظر سنجی درباره درس ریاضی از دانش آموزان. 9

ج) مصاحبه: 9

د – نظر سنجی از اولیا 10

م . بررسی نمودار درسی دانش آموزان در درس ریاضی سال قبل. 10

نمودار نمرات سال قبل درس ریاضی : 11

ن) پرسشنامه: 11

و ) بررسی  تعداد تلفن های همراه دانش آموزان و استفاده از فضای مجازی.. 13

ه )پیشینۀ تحقیق: 13

تجزیه وتحلیل اطلاعات.. 18

انتخاب راه حل های موقتی : 18

انتخاب راه حل اصلی و چگونگی اجرای آن : 19

گردآوری شواهد 2. 20

الف) مشاهده: 20

ب – نظر سنجی درباره درس ریاضی از دانش آموزان. 21

ج – نظر سنجی از اولیا 21

اعتبار بخشی به راه حل انجام شده 21

محودیت های تحقیق : 21

نتیجه گیری کلی و ارائه پیشنهادات.. 21

منابع ومآخذ. 23

الف: کتاب ها: 23

ب :مقاله ها: 24

ج: سایت ها: 24

چکیده

با پیشرفت تکنولوژی در عرصه‎های مختلف آموزشی، اداری، صنعتی و … خیلی ازکارها به راحتی امکان‎پذیر شده است. یکی ازبهترین روش‎های جدید آموزشی استفاده از تلفن همراه است که مسلما کمک بزرگی در زمینه آموزش به معلمان و دانش آموزان عزیز می‎باشد . تلفن همراه امکان نمایش مطالب بصورت کاملا” پویا را ارائه می‎دهند.

با استفاده از این تکنولوژی می توان در کلاس براحتی مفاهیم درسها ، از جمله ریاضی را به دانش آموزان آموزش داد .

نقش یادگیری از طریق تلفن همراه در آموزش، سیار بودن و راحتی استفاده از آن است. این یادگیری سبب بالا رفتن رضایت یادگیرنده، تشویق یادگیرنده، غنی‌سازی تعامل و داشتن فعالیت‌های ارتباطی مؤثر در یادگیرنده می‌شود

   درس ریاضی در مدارس برای برخی از دانش آموزان مشکل‌آفرین شده است تا جایی که دانش آموزان برای حل مسایل به دیگران تکیه می کنند.این دانش آموزان دارای سطح یادگیری کم هستند و در کلاس درس به معلم توجه نمی کنند .

اینجانب به عنوان معلم پایه ………………… با دیدن مشکلات دانش آموزان در یادگیری سرکلاس و بعد  بعد از  مصاحبه با دانش آموزان ، مشاهده ی رفتار و تشکیل جلسات دیدار با اولیاء و بررسی روش های تدریس  و مشخص کردن وضعیت درسی دانش آموازن ریشه های مشکل مورد بررسی قرار دادم . و بعد از تجزیه و تحلیل اطلاعات( با توجه به اینکه بیشتر دانش آموزان موبایل در منزل دارند ) به این نتیجه رسیدم با کمک تلفن همراه می توان یادگیری و توجه دانش آموزان را نسبت به درس ریاضی افزایش داد . بنابراین با کمک اولیا دانش آموزان و استفاده مناسب از تلفن همراه و فضای مجازی طرح را به اجرا در آوردم .نتایج بعد از اجرای طرح نشان میداد که سطح یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی بعد از استفاده از تلفن همراه افزایش یافته است .

نکات کلیدی :

یادگیری ،درس ریاضی ، وایت برد هوشمند

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

2000 تومان – خرید

پاسخ دهید